آمادگی پلیس کرمانشاه برای تأمین امنیت زائرین اربعین

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی پلیس برای تأمین امنیت زائران اربعین حسینی (ع) که از مسیر کرمانشاه عبور می‌کنند، خبر داد.
کد خبر: ۳۰۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶ - 20July 2018

آمادگی پلیس کرمانشاه برای تأمین امنیت زائرین اربعینبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «منوچهر امان اللهی» اظهار کرد: نیروی انتظامی مانند همیشه در آمادگی کامل به سر می‌برد و مشکلی برای تأمین امنیت صد‌ها هزار زائری که وارد استان می‌شوند، ندارد.

وی ادامه داد: بدون شک نخستین چیزی که زائران در طول سفر به عتبات عالیات و شرکت در مراسم اربعین به آن فکر می‌کنند، بحث تأمین امنیت است که پلیس تمهیدات لازم را در این خصوص خواهد اندیشید تا همه زائران به سلامت سفر زیارتی خود را به انجام برسانند.

امان‌اللهی تصریح کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر هیچ گونه حادثه امنیتی برای زائران کربلای معلی رخ نداده و تمامی هموطنان با صحت و سلامت کامل از استان ما خارج شده‌اند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز پلیس کرمانشاه با همه توان به تأمین امنیت زائران همت گماشت و رضایت‌مندی اکثریت آن‌ها بیان‌گر کار خوب ماموران است.

وی با بیان این‌که امسال نیز پلیس با همه توان در راستای برقراری امنیت زائران امام حسین (ع) تلاش خواهد کرد، افزود: خدمت به زائران اربعین افتخار و سعادت بزرگی است که چند سالی است نصیب مأموران انتظامی استان کرمانشاه شده است.

امان‌اللهی گفت: امیدوارم امسال اماکن مناسبی برای استقرار تجهیزات و امکانات پلیس در مرز خسروی برای کنترل تردد احتمالی زائران اربعین فراهم کنند.

با توجه به حضور بیش از ۲ میلیون زائر ایرانی در مراسم اربعین در صورت بازگشایی مرز خسروی و این‌که این مرز با ۳۰۰ کیلومتر فاصله، نزدیکترین نقطه به کربلای معلاست، پیش‌بینی می‌شود بیش از ۵۰۰ هزار زائر بتوانند از این طریق به عتبات عالیات سفر کنند.

اربعین حسینی امسال طبق تقویم روز سه‌شنبه هشتم آبان مصادف با ۲۰ صفر خواهد بود.

انتهای پیام/ ۷۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار