در مراسم رونمایی از مستند یک علمدار صورت گرفت؛

اعتراض خانواده شهید محرابی به تقدیرهای سیاسی از«شهلا»

مراسم رونمایی از مستند «یک علمدار» درحالی صبح امروز در مشهد برگزار شد که خانواده شهید محرابی نسبت به تقدیرهای مجری مراسم از امیرشهلا، عضو شورای شهر واکنش نشان دادند.
کد خبر: ۳۰۰۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ - 20July 2018

به گزارش گروه فرهنگ و  هنر دفاع پرس، امروز در مراسم رونمایی از مستند یک علمدار، با موضوع زندگی و شهادت شهید مدافع حرم، حسین محرابی، خانواده این شهید و سایر خانواده‌های شهدای حاضر در برنامه، نسبت به قدردانی ویژه مجری برنامه از امیر شهلا عضو شورای اسلامی مشهد مقدس اعتراض کردند.

مجری مراسم در حالی به معرفی و قدردانی ویژه از امیر شهلا در حضور همرزمان شهید، رزمندگان دفاع مقدس و مدیران فرهنگی استان پرداخت که هیچ حمایتی از سوی فرد یا بخشی از شورای شهر و شهرداری مشهد از این مستند نشده بود.

اعتراض خانواده شهدا به این نمایش سیاسی از آنجا بود که مستقل بودن تهیه مستند «یک علمدار»، سفارشی نبودن آن و تامین کلیه مخارج از سوی کارگردان اثر، توجیه هر نوع قدردانی اینگونه را از بین می‌برد.

خانواده شهدا با اذعان این نکته که از حضور هیچ فردی در مراسم شهید گلایه‌ای نداریم، افزودند: ما از این شاکی هستیم که مجلس شهدا نباید جای معرفی و کارهای سیاسی باشد، تنها نام و راه شهید باید مطرح شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار