امام‌جمعه سمنان:

بی‌نیازی به بیگانگان در تولید و حمایت از کالای ایرانی است

آیت‌الله «سیدمحمد شاهچراغی» گفت: حمایت از کالای ایرانی می‌تواند در شرایط اقتصادی ما را از بیگانگان بی‌نیاز کند؛ بنابراین باید در امور روزانه خود از کالاهای ساخت تولید داخل استفاده کنیم و این امر در اولویت برنامه‌ریزی‌های مسئولان نیز واقع شود.
کد خبر: ۳۰۰۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳ - 20July 2018

بی نیازی به بیگانگان در تولید و حمایت از کالای ایرانیبه گزارش دفاع پرس از سمنان، آیت‌الله «سید محمد شاهچراغی» امام‌جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای امام خمینی (ره)  ضمن بیان اینکه نباید وضعیت امروز اقتصادی و معیشت مردم را گره‌خورده با برجام دانست، ابراز داشت: امروز مشکلات اقتصادی گریبان گیر همه آحاد جامعه شده است و مسئولان باید برای رفع مشکلات معیشت مردم چاره‌جویی کنند.

وی بابیان اینکه در کشور اسلامی بروز اختلاس‌ها و حضور مفسدان اقتصادی شایسته نیست، افزود: عدم برخورد با مفسدان اقتصادی و افزایش‌گرانی و ارز در کشور مردم را ناامید می‌کند لذا رسیدگی قوه قضاییه به این پرونده‌ها یک ضرورت انکارناپذیر است.

امام‌جمعه سمنان بابیان اینکه در جنگ اقتصادی باید با گرفتن آرایش جنگی به فکر حل مشکلات و رفع موانع موجود باشیم، ابراز داشت: سال‌ها رهبر معظم انقلاب فریاد اقتصاد مقاومتی را با نام‌گذاری شعار سال بر این مبنا سر دادند و نتیجه عمل نکردن به فرمایشات ولایت‌فقیه امروز باعث بروز مشکلات اقتصادی و معیشتی برای مردم شده است که باید مسئولان برای رفع آن به فکر ارائه راهکارهای کوتاه‌مدت و بلندمدت باشند.

آیت‌الله شاهچراغی بابیان اینکه دشمن درصدد حصر اقتصادی ایران است، تصریح کرد: دشمن که گزینه‌های نظامی را ناکارآمد می‌داند در تلاش برای محاصره اقتصادی ایران است تا بتواند به اهداف شوم خود دست پیدا کند، بنابراین مسئولان باید در برابر توطئه‌های آمریکا و هم‌پیمانانش برنامه و راهکار ارائه دهند تا بتوانیم همچون گذشته در این جنگ پیروز میدان باشیم.

وی افزود: حمایت از کالای ایرانی می‌تواند در شرایط اقتصادی ما را از بیگانگان بی‌نیاز کند بنابراین باید در امور روزانه خود از کالاهای ساخت تولید داخل استفاده کنیم و این امر در اولویت برنامه‌ریزی‌های مسئولان نیز واقع شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار