امام جمعه لرستان:

مردم ایران هرگز عقب نشینی نمی کنند

«آیت‌الله سید احمد میرعمادی» با اشاره به سخنان اخیر ترامپ مبنی بر امیدواری برای مذاکرات مجدد با ایران اظهار داشت: ترامپ امروز دچار توهمات صدام شده و باید بداند این خواب تعبیر نخواهد شد و مردم ایران هرگز عقب‌نشینی نمی‌کنند و از مشکلات عبور خواهند کرد.
کد خبر: ۳۰۰۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶ - 20July 2018

مردم ایران هرگز عقب نشینی نمی کنندبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، «آیت‌الله سید احمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه در استان لرستان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد، ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت اظهار داشت: امام رضا(ع) دارای یک شخصیت اخلاقی و علمی بزرگ است به‌طوری‌که بزرگان و مورخان در برابر آن سر تعظیم فرو می‌آورند.

وی با اشاره به مناسبت‌های پیش رو در این هفته افزود: امروز روز تکریم امامزادگان است، امامزادگان پناهگاه مردم بوده و هر چه رزق و روزی‌ داریم به برکت وجود آن‌ها است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به سفر معنوی حج عنوان کرد: حج همایش باشکوه بندگی در مقابل خداوند است که شرک و هوای نفسانی را از انسان می‌زداید و سبب تقرب به خدا می‌شود.

وی بیان کرد: حج اقتدار عظیم جهان اسلام است و مقام معظم رهبری نیز در دیدار با کارکنان حج به این نکته که حج آمیختگی معنویت باسیاست است تأکید کردند اما امروز عده‌ای به دنبال جدایی دیانت از سیاست هستند بنابراین باید هوشیار باشیم و فاجعه منا فراموش نشود و حق کسانی که در این حادثه کشته شدند گرفته شود.

میرعمادی با اشاره به اینکه سوم مرداد سالروز تصویب کاپیتولاسیون است تصریح کرد: درسی که در این رابطه می‌توان گرفت، این است که امام راحل در آن دوران علیه این مصوبه مبارزه کردند و اجازه نداد ایران زیر بار قراردادهای ننگین برود و امروز نیز باید درس بگیریم که نباید بگذاریم ایران زیر بار قراردادهای ننگین رود.

وی خاطرنشان کرد: هفته بهزیستی را پیش روداریم و این در حالی است که با افزایش خدمات در بهزیستی و توجه بیشتر به معلولان و اقشار نیازمند، حتماً شاهد ارتقا سلامت اجتماعی خواهیم بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه 29 تیر سالروز حمله مجدد صدام و منافقان به ایران است گفت: هنگامی‌که ایران قطعنامه 598 را پذیرفت صدام فکر کرد ایران ضعیف شده و حمله کرد اما آن روز رزمندگان و مردم یک درس بزرگ به منافقان دادند که امروز نیز درس آن این است که ترامپ پس از برجام از آن خارج‌شده و فشار وارد می‌کند.

وی با اشاره به سخنان اخیر ترامپ مبنی بر امیدواری برای مذاکرات مجدد با ایران اظهار داشت: ترامپ امروز دچار توهمات صدام شده و باید بداند این خواب تعبیر نخواهد شد و مردم ایران هرگز عقب‌نشینی نمی‌کنند و از مشکلات عبور خواهند کرد.

میرعمادی افزود: رهبر انقلاب نیز راه عبور از مشکلات اقتصادی را بیان کرده و فرمودند که با یک نقشه راه اقتصادی تهیه‌شده با مفسدان برخورد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها