آیت‌الله علما:

نقشه شوم رژیم صهیونیستی برای فلسطین بی‌نتیجه است/ لزوم مقابله با مخلان اقتصادی

امام جمعه کرمانشاه با بی‌نتیجه خواندن نقشه‌های شوم رژیم صهیونیستی و حامیان آن برای موضوع فلسطین، گفت: این توطئه‌ها بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری راه به جایی نمی‌برد.
کد خبر: ۳۰۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰ - 20July 2018

نقشه شوم رژیم صهیونیستی برای فلسطین بی‌نتیجه است/ لزوم مقابله با مخلان اقتصادیبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه، اظهار داشت: دولت می‌تواند با تلاش بیشتر و رفع هرچه بیشتر مشکلات مردم، توانمندی و کارآمدی خویش را در جامعه نشان دهد.

وی، خواستار تلاش مضاعف همه مسؤولان برای مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان و پیشرفت همه‌جانبه کشور شد و ادامه داد: مردم هر میزان دولت را در رفع مشکلات موفق ببینند، تصور مقتدرتری از دولت دارند.

امام جمعه کرمانشاه با تأکید بر اینکه هدایت‌های مقام معظم رهبری باید برای دولتمردان نصب‌العین قرار بگیرد، عنوان کرد: راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب با آینده‌نگری و نگاه دقیق کارشناسی صورت می‌گیرد و موجب رفع مشکلات می‌شود که در این راستا همه مسؤولان باید با جدیت پای کار باشند.

خطیب نماز جمعه کرمانشاه به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیات دولت در مورد موضوعات فعلی کشور اشاره کرد و گفت: معظم‌له بر ضرورت استفاده تمام و کمال از توانایی‌ها و امکانات داخلی تأکید داشتند و رفع مشکلات را وظیفه مسؤولان و نیازمند مدیریت توانمند بیان فرمودند.

آیت‌الله علما با تأکید بر تقویت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و اعمال نظارت دولت در این زمینه، خاطرنشان کرد: تیم اقتصادی دولت باید برای حل مشکلات اقتصادی فعلی کشور وارد میدان شود و مقابله قاطعانه با مخلان اقتصادی و متخلفان از موضوعات ضروری و مهم است که حتماً باید انجام بگیرد.

وی، برطرف شدن مشکلات را نیازمند ایمان قوی، تفکر و اقدام انقلابی، مدیریت جهادی، استفاده از توان داخلی، استقامت و ایستادگی، تلاش مضاف و وحدت بیان کرد و متذکر شد: امانت‌داری و صرفه‌جویی از دستورات دینی است که در شیوه زندگی بزرگان وجود دارد و امروزه این آموزه اصیل به‌عنوان یک ارزش اخلاقی در جامعه باید ترویج شود.

امام جمعه کرمانشاه، یکی از مصادیق تجمل‌گرایی را خرید خودروهای لوکس و گران‌قیمت عنوان کرد و یادآور شد: مذاکره با کشورهای دیگر نباید بدون آینده‌نگری بوده و باید با تأکید بر اصول دینی و انقلابی باشد و بنا بر تأکید مقام معظم رهبری نباید امورات کشور و مردم معطل مذاکره بماند.

آیت‌الله علما با بی‌نتیجه خواندن نقشه‌های شوم رژیم صهیونیستی و حامیان آن برای موضوع فلسطین، عنوان کرد: این توطئه‌ها بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری راه به جایی نمی‌برد.

وی در پایان مناسبت‌های تقویمی همچون روز بزرگداشت احمد ابن موسی(ع)، سوم مردادماه سالروز تصویب قانون ننگین کاپیتولاسیون اشاره کرد و توضیح داد: امام راحل پس از اینکه زوایای این قانون ننگین که توسط شاه پذیرفته شده بود را آشکار کردند، از کشور تبعید شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها