امام جمعه ایلام تاکید کرد؛

لزوم شکستن سکوت مسؤولان در برابر قطعی‌های مکرر برق و گرانی‌ کالاها

امام جمعه ایلام بر لزوم شکستن سکوت مسؤولان در برابر قطعی‌های مکرر برق و گرانی‌ کالاها تاکید کرد.
کد خبر: ۳۰۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹ - 20July 2018

لزوم شکستن سکوت مسؤولان در برابر قطعی‌های مکرر برق و گرانی‌ کالاهابه گزارش دفاع پرس از ایلام، آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام بر لزوم شکستن سکوت مسؤولان در برابر قطعی‌های مکرر برق و گرانی‌ کالاها تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: قطعی مکرر برق برای مردم یادآور سال‌های دهه 60 و تا حدودی دهه 70 است که مردم غیور شاهد قطعی برق گسترده بودند.

وی ادامه داد: البته آن روز توجیه‌پذیر بود چون تاسیسات برقی و زیرساخت‌های صنعتی و حتی مناطق مسکونی توسط هواپیماهای مهاجم عراقی به شدت بمباران می‌شد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: اما امروز اظهارات وزارت نیرو قبل از تابستان و فرا رسیدن فصل گرما که هیچ قطعی وجود ندارد کاملا نقض شده و همه مردم با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند.

لطفی تصریح کرد: محاکمه مفسدان اقتصادی اکنون نه تنها خواسته عموم مردم است بلکه تقاضای اشد مجازات این دسته از افراد خواست مردم و برخورد با کسانی است که با تبانی با برخی مسؤولان دولتی از این وضعیت سوء استفاده کردند.

وی ادامه داد: کنگره عظیم و جهانی حج مظهر وحدت و اعلام برائت از مشرکین در عصر حاضر از جمله استکبار جهانی آمریکای جنایتکار  است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: بدون تردید اعلام برائت از مشرکین در مراسم حج توسط میلیون‌ها زائر بیت‌الله الحرام زمینه‌ رهایی ملت‌های مسلمان از یوغ جهانخواران و مفسدان عالم رژیم‌های آمریکا و صهیونیستی و آل سعود و آزادسازی حرمین شریفین از اسارت مزدوران آمریکاست.

لطفی تصریح کرد: شعار شفافیت و انتشار اسامی اخلالگران ارز و سکه گرچه دیر هنگام است اما امیدوار کننده برای اصلاح نظام اقتصادی کشور است.

وی اضافه کرد: اقدام جنایتکارانه آمریکا و بدعهدی اروپا نشان داد آنان نه تنها رفیق و رقیب نیستند بلکه دشمنان قدار ملت ایران اسلامی هستند که کمر به نابودی ایران و ایرانی بسته‌اند.

امام جمعه ایلام ادامه داد: موضع شجاعانه اخیر رئیس جمهور در مقابل زورگویی‌های آمریکا و متحدانش می‌تواند معادله کنونی را در سطح منطقه و بین‌الملل تغییر دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها