امام جمعه اراک:

آل سعود به جای جنایت بکوشد مراسم حج را بهتر برگزار کند

امام جمعه اراک گفت: آل سعود باید به‌جای جنایت علیه مردم یمن و منطقه بکوشد مراسم حج را به بهترین نحو ممکن برگزار کند، در حادثه منا اکثر افرادی که به شهادت رسیدند براثر بی‌تدبیری مسؤولان عربستان بود.
کد خبر: ۳۰۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶ - 20July 2018

آل سعود به جای جنایت بکوشد مراسم حج را بهتر برگزار کندبه گزارش دفاع پرس از اراک، آیت‌الله قربان علی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اراک اظهار کرد: خدمت به مردم برای رضایت خدا باشد و ریا در کارها در نظام اسلامی به‌هیچ‌عنوان پذیرفته نیست.

وی تصریح کرد: نیت‌ها باید پاک و برای خدا باشد، در غیر این صورت اگر برای خودنمایی باشد به‌هیچ‌عنوان ارزشی نخواهد داشت.

امام‌جمعه اراک در ادامه با اشاره به فرارسیدن ایام حج گفت: امیدواریم حج امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شود و حجاج سفارش‌ها و توصیه‌های رهبری را مدنظر قرار دهند.

دری نجف‌آبادی با تأکید بر اینکه حج سفر معنوی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بسیار ارزشمندی است، ادامه داد: باید قدر ایام حج و این سفر معنوی را دانست و از آن برای خودسازی و نزدیک شدن به خدا نهایت بهره را گرفت.

وی بیان داشت: آل سعود باید به‌جای جنایت علیه مردم یمن و منطقه بکوشد مراسم حج را به بهترین نحو ممکن برگزار کند، در حادثه منا اکثر افرادی که به شهادت رسیدند براثر بی‌تدبیری مسئولان عربستان بود.

امام‌جمعه اراک افزود: آل سعود به‌راحتی با داعش و ترامپ و رژیم منحوس صهیونیستی در منطقه دست به جنایت زده و انسان‌های بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشد که بدون شک این جنایات در تاریخ بشریت ثبت و ضبط خواهد شد.

دری نجف‌آبادی از مسؤولان وزارت امور خارجه خواست تلاش خود را برای گرفتن دیه حادثه دیدگان منا از مسؤولان عربستان به‌کارگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها