امام جمعه بجنورد:

راه حل رفع مشکلات مردم، دوری از جلسات موقت و برخورد قاطع با مفسدان است

امام‌جمعه بجنورد رفع مشکلات اقتصادی را نیازمند عزم جزم و دوری از جلسات موقت و برخورد قاطع با مفسد و فساد دانست و گفت: برخورد و ارتباط دولت با مردم نزدیک‌تر باشد و تا ارتباط تعاملی ایجاد شود.
کد خبر: ۳۰۰۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷ - 20July 2018

راه حل رفع مشکلات مردم، دوری از جلسات موقت و برخورد قاطع با مفسدان استبه گزارش دفاع پرس از بجنورد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بجنورد با اشاره به ایام سالروز ولادت امام رضا و دهه کرامت بابیان حدیثی از این امام بزرگوار همگان را به خوش‌رویی توصیه و  اظهار کرد: شیعیان باید با توده مردم با خوش‌رویی و روی گشاده ارتباط برقرار کنند و در معاشرت کرامت داشته باشند.

وی کرامت در رفتار و معاشرت را در همه بخش‌ها دانست و افزود: شادی و خوشی مؤمن باید در چهره‌اش دیده شود.

امام‌جمعه بجنورد همچنین با اشاره به دیدار اعضای هیات دولت با رهبر انقلاب بابیان بخشی از رهنمودهای رهبر انقلاب گفت: توصیه به ارائه و طراحی نقشه راه برای اقتصاد با کمک متخصصین و کارهای اولویت‌دار این عرصه باید مدنظر باشد تا راه ثابتی برای اقتصاد کشور ترسیم شود.

وی رفع این مشکلات را نیازمند عزم جزم و دوری از جلسات موقت و برخورد قاطع با مفسد و فساد دانست و افزود: برخورد و ارتباط دولت با مردم نزدیک‌تر باشد و تا ارتباط تعاملی ایجاد شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی همچنین از تذکر رهبر انقلاب در خصوص عدم گره زدن مشکلات با مذاکرات اروپاییان گفت و ادامه داد: توانایی ایران با حضور متخصصین داخلی زیاد است و باید زمینه رشد به جوانان مؤمن و متخصص داده شود تا گره‌ها باز شده و کشور معطل برجام اروپایی نشود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی همچنین از احتمال جنگ زرگری میان اروپا و آمریکا خبر داد و تصریح کرد: کشور در این زمان باید کار خود را انجام دهد و برنامه خود را پیش ببرد.

یعقوبی در انتها نسبت به عدم تعیین مدیریت آموزش و پروش استان نیز انتقاد کرد و بلاتکلیفی فعلی را نشانه‌ای احتمالی از قحط‌الرجال در این عرصه دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار