امام جمعه مود:

تبیین جایگاه ولایت از مهم‌ترین پیام‌های کاروان خدام رضوی است

حجت‌الاسلام «فلسفی» امام جمعه مود گفت: تبیین جایگاه ولایت یکی از مهم‌ترین پیام‌های کاروان خدام رضوی است و همانطور که کاروان خود امام رضا (ع) به تبیین جایگاه ولایت می‌پرداختند، خوشبختانه خدام رضوی هم با تبیین این جایگاه، عینیت و کارایی خاصی به جایگاه ولایت بخشیده‌اند.
کد خبر: ۳۰۰۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰ - 20July 2018

تبیین جایگاه ولایت از مهم ترین پیام های کاروان خدام رضوی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «حسین فلسفی» ظهر امروز در همایش روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان که در آستان مقدس «بی‌بی زینب خاتون (س)» شهر «مود» برگزار شد، اظهار داشت: توجه به وقایع به معنای سبک زندگی ائمه اطهار(ع)، یکی از موضوعات اساسی است که باید مدنظر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اگر می خواهیم مشکلات اقتصادی و فرهنگی را حل کنیم باید به ائمه اطهار(ع) پناه ببریم، افزود: خدام رضوی که از ابتدای دهه کرامت در شهرها و روستاهای کشور حضور پیدا می کنند نقش مهمی در پالایش دل ها و توجه مردم به معنویات دارند.

امام جمعه مود گفت: امروز که رسانه های غربی تبلیغ غلط می کنند و بی دینی مردم را جلوه می دهند حضور خدام رضوی در مناطق مختلف کشور می تواند تاثیرات بسیار مهمی داشته باشد.

حجت الاسلام فلسفی تصریح کرد: کاروان خدام رضوی به خوبی توانسته مورد توجه مردم قرار بگیرد و دلیل آن هم این است که در هر شهر و روستایی حضور پیدا می کنند با استقبال باشکوه مردم مواجه می شوند.

وی ادامه داد: خدام بارگاه منور ثامن الحجج(ع) در درمان معنوی برخی امراض روحی و روانی مردم تلاش وافری انجام می دهند.

امام جمعه مود خاطرنشان کرد: تبیین جایگاه ولایت یکی از مهم ترین پیام های کاروان خدام رضوی است و همانطور که کاروان خود امام رضا(علیه السلام) به تبیین جایگاه ولایت می پرداختند خوشبختانه خدام رضوی هم با تبیین جایگاه، عینیت و کارایی خاصی به جایگاه ولایت بخشیدند.

حجت الاسلام فلسفی اظهار کرد: شناخت علمی و عملی اهل بیت (علیه السلام) مهم است؛ ائمه اطهار (علیه السلام) را هم باید بشناسیم و هم از آن ها تبعیت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار