پیام نماینده رهبر انقلاب در سوریه در پی خروج مردم شهرک‌های الفوعه و کفریا از محاصره

سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری در پی خروج مردم شهرک‌های الفوعه و کفریا از محاصره پیامی را صادر کرد.
کد خبر: ۳۰۰۶۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ - 21July 2018

پیام نماینده رهبر انقلاب در سوریه در پی خروج مردم شهرک های الفوعه و کفریا از محاصرهبه گزارش خبرنگار سیاست خارجی دفاع پرس، «سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری» نماینده مقام معظم رهبری در سوریه در پی خروج مردم شهرک های الفوعه و کفریا از محاصره پیامی را صادر کرد. در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَنَبْلُوَنَّكُم بِشَيْءٍ مِّنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِّنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنفُسِ وَالثَّمَرَاتِ ۗ وَبَشِّرِ الصَّابِرِين»َ

خداوند برای جامعه ایمانی و انسانهای مومن قوانینی را قرار داده است که جز با اراده او تغییر پذیر نخواهد بود و هدف آن قوانین نیز رهنمون ساختن جامعه به سوی رشد و کمال و تربیت است.

یکی از آن قوانین ثابت و تغییر ناپذیر برای مومنان، ابتلا به امتحان الهی است.

همه مومنان امتحان می شوند اگر چه نتیجه امتحان ها مختلف و درجات آنان نیز متفاوت خواهد بود.

از حدود چند سال پیش تا به امروز ملت عزیز و مقاوم سوریه شاهد امتحان سختی برای برخی از شهروندان این سرزمین بودند که آن امتحان محاصره برخی از مردم در دست گروهی از خدا بی خبر و آلت دست دشمن شدن، بود.

آری یک روز مردم نبل و الزهرا محاصره بودند و یکروز مردم دیرالزور و سایر مناطق که الحمدلله آزاد شدند.

اما سخت‌ترین نوع محاصره برای مردم عزیز و مقاوم دو شهرک الفوعه و کفریا بود که با تحمل چهار سال محاصره و سختی و گرسنگی و تشنگی و بی‌خانمانی و تحمل بیماری های سخت و مجروحیت های شدید و دوری از زن و فرزندان و هزاران مورد دیگر با سربلندی و عزت و عظمت این دوره را پشت سر گذاشتند.

آری امروز شاهد آن هستیم که برادران و خواهران ما با افتخار از آن محاصره خارج شدند و در این مدت هیچ اظهار عجزی نکردند.

ای برادران و خواهران آزاده، شما از نسل اهل بیت (ع) هستید که در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح و مورد حمایت استکبار جهانی خم به ابرو نیاوردید و همچون حضرت زینب (س) آنان را خطاب قرار دادید که «ما رایت الا جمیلا» و در برابر خداوند نیز اظهار کردید که «رضاء بقضائک» و «تسلیما لامرک».

حال زمینه خروج شما از دست ظالمان از خدا بی خبر فراهم شده و به آغوش سایر هموطنانتان در حال وارد شدن هستید که ضمن خوش آمد گویی به همه شما و آرزوی سلامتی برای همگیتان بر خود واجب می دانم که از صبر و مقاومت شما تجلیل نمایم و بگویم که ملت و دولت سوریه برای همیشه به وجود این گونه شهروندان افتخار خواهد کرد.

البته قابل توجه دشمنان ملت سوریه که این حرکت تخلیه الفوعه و کفریا عقب نشینی نیست، بلکه تاکتیکی است برای نجات جان عزیزانمان که ان‎شاءالله در آینده نزدیک به همت مجاهدان، شاهد پاکسازی همه سرزمین سوریه از لوث وجود تروریست ها خواهیم بود.

همچنین باید از تلاش های دولت و ارتش سوریه و همه مجاهدان محور مقاومت تقدیر نمود و یاد شهدای عزیز و علی الخصوص شهدای هموطن شما که در ماجرای الراشدین به شهادت رسیدند را گرامی داشت.

آری شکی نیست که حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی همیشه برای آزادی همه ملت‌ها و بویژه مردم مظلوم سوریه و شما برادران و خواهران دعا می کردند و این فرج نیز به برکت دعای ایشان و همه مومنان فراهم آمده است و خبر آزادی شما دل معظم له را نیز شادمان خواهد نمود که ان شاءالله زمینه شادمانی دل امام زمان (ع) باشد.

سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری
نماینده مقام معظم رهبری در سوریه

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها