فتاح به دفاع پرس خبر داد؛

رفع مشکل بین کمیته امداد و بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با برگزاری نشست‌های مختلف و پرداخت 64 میلیارد تومان توسط کمیته امداد مشکل بین کمیته و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر برطرف شد و مددجویان می‌توانند بازنشسته شوند.
کد خبر: ۳۰۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲ - 21July 2018

رفع مشکل بین کمیته امداد و بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان«سید پرویز فتاح» رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس در خصوص آخرین وضعیت بیمه‌ای مددجویان کمیته امداد و مشکلی که بین کمیته و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به وجود آمده بود، اظهار داشت: پس از برگزاری جلساتی، خوشبختانه این مشکل برطرف شد.

وی ادامه داد: در سال‌های 92 و 93 دولت باید سهم بیمه‌ای خود را به کمیته پرداخت می‌کرد، تا ما بتوانیم این مبلغ را به صندوق بیمه‌ای پرداخت کنیم؛ اما دولت به دلایل مختلفی نتوانسته بود این مبلغ را پرداخت کند.

رییس کمیته امداد افزود: به دلیل مشکل به وجود آمده، مددجویان کمیته امداد نمی‌توانستند بازنشسته شوند که با برگزاری نشست‌های مختلف و پرداخت 64 میلیارد تومان توسط کمیته امداد این مشکل برطرف شد.

فتاح گفت: با پرداخت این مبلغ برخی از مددجویان از حق بازنشستگی استفاده کردند و دیگر هیچ‌گونه مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار