قدردانی مدیر بخش ظرفیت‌سازی و آموزش اینترپل از سردار یاوری

مدیر بخش ظرفیت‌سازی و آموزش اینترپل از ارائه مقاله معاون تربیت و آموزش ناجا در بیست و یکمین سمپوزیوم اینترپل با موضوع «تربیت و آموزش» قدردانی ویژه کرد.
کد خبر: ۳۰۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ - 21July 2018

قدردانی مدیر بخش ظرفیت سازی و آموزش اینترپل از سردار «یاوری»به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، مدیر بخش ظرفیت‌سازی و آموزش اینترپل از ارائه مقاله سردار یاوری معاون تربیت و آموزش ناجا در بیست و یکمین سمپوزیوم اینترپل با موضوع «تربیت و آموزش» قدردانی ویژه کرد.

در متن این تقدیرنامه آمده است:

معاون محترم تربیت و آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای سردار دکتر امیر حسین یاوری

از جانب اینترپل، مایلم تقدیر و تشکر خالصانه خود را به خاطر مساعدتی که جنابعالی نسبت به بیست و یکیمن سمپوزیوم اینترپل با موضوع «تربیت و آموزش پلیس» که از 26 تا 28 ژوئن 2018 در شهر «آسان» جمهوری کره جنوبی برگزار شد، داشته‌اید را اعلام کنم.

ارائه مقاله جنابعالی با عنوان «مدیریت تغییر و آموزش پلیس» و به عنوان سخنران پنل «آموزش نیروی انتظامی به عنوان یک سیستم» پرمحتوا و جالب بود و با خود دیدگاهی متفاوت را به موضوعات مورد بحث، وارد کرد.

من با بازخورد‌هایی که از اعضای حاضر در سمپوزیوم دریافت کردم، امیدوارم که شما نیز توانسته باشید از مباحث بهره‌برداری کرده و با سایر سخنرانان و نمایندگان حاضر شبکه‌ای (انتشار دانش در این حوزه) ایجاد کنید.

من مطمئن هستم که شما این تجربه خود را در برگشت به سازمان خود با همکارانتان به اشتراک خواهید گذاشت.

مایلم تا مجددا به خاطر همکاری شما با معاونت ظرفیت‌سازی و آموزش اینترپل تشکر کنم.

مشتاقانه منتظر حمایت مداوم شما هستیم تا کمک کنید بتوانیم جامعه کاری مشترک یادگیری در سطح بین المللی را پایه‌گذاری کنیم و از این طریق است که ما می‌توانیم ظرفیت‌های مقامات پلیس را در سطح جهانی ارتقاء دهیم.

با تقدیم احترام

هارولد اکانل

مدیر بخش ظرفیت‌سازی و آموزش اینترپل

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار