معاون فرهنگی اداره‌کل ارشاد مازندران خبر داد؛

ارسال اثر از ۴۱ کشور به دبیرخانه سیزدهمین جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع)

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از ارسال اثر از ۴۱ کشور جهان به دبیرخانه سیزدهمین جشنواره نامه‌ای به امام رضا (ع) خبر داد.
کد خبر: ۳۰۰۷۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ - 21July 2018
ارسال اثر از 41 کشور جهان به دبیرخانه سیزدهمین جشنواره نامه ای به امام رضا (ع)به گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «عباس زارع» معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری اختتامیه جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا (ع) در ۳۱ تیرماه خبر داد و گفت: ۸۲ هزار و ۶۵۲ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
 
زارع با عنوان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برای نخستین بار در سال ۸۵ اقدام به برگزاری جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا (ع) کرده است، ادامه داد: امسال شاهد برگزاری سیزدهمین دوره این جشنواره در مازندران هستیم.
 
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه در سال جاری این جشنواره در سه بخش استانی، ملی، بین‌المللی و بخش ویژه برگزار ‌شده است، افزود: مهلت ارسال آثار ۱۸ خرداد ماه به پایان رسید.
 
وی با بیان اینکه داوری آثار نیز توسط هیئت داوران به اتمام رسیده است، گفت: در بخش ملی آثار رسیده در حوزه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان ۸۱ هزار و ۱۶۳ نامه، در بخش بومی به زبان مازندرانی ۲۴۸ نامه در بخش بین‌الملل ۹۱۲ نامه و در بخش حدیث رضوی نیز ۳۲۹ نامه به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده و در بخش بین الملل ۹۱۲ نامه از ۴۱ کشور جهان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. 
 
زارع متذکر شد: ۲۰ میهمان خارجی از ۱۸ کشور ترکیه، لبنان، آمریکا، ونزوئلا، پرو، اندونزی، نیجریه، ترکیه، آذربایجان، غنا، پاکستان، هند، تاجیکستان، تونس، بنگلادش، کنگو، بروندی، لیبریا، بلژیک و ونزوئلا در این جشنواره حضور می‌یابند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها