انتشار فراخوان هشتمین دوره جایزه ادبی «یوسف» در آذربایجان غربی

فراخوان هشتمین دوره جایزه ادبی داستان کوتاه دفاع مقدس با عنوان «یوسف» در آذربایجان غربی منتشر شد.
کد خبر: ۳۰۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷ - 21July 2018

فراخوان هشتمین دوره جایزه ادبی «یوسف» در آذربایجان غربی سرهنگ پاسدار «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در ارومیه اظهار داشت: دفاع از حریم اهل‌بیت (ع)، مدافعان حرم و امنیت، راهیان نور، مقاومت و بیداری اسلامی موضوع اصلی داستان‌های کوتاه دفاع مقدس در هشتمین دوره انتخاب شده است.

وی افزود: تعداد صفحه های اثر ارسالی نباید بیشتر از 15 صفحه حدود چهار هزار کلمه باشد و آثار به صورت تایپ شده و در 2 نسخه ارسال شود و پیش از این در کتاب مستقل یا نشریه ای منتشر نشده باشد.

وی با بیان اینکه محدودیتی از نظر کمی برای ارسال آثار وجود ندارد، ادامه داد: توجه به ویژگی های بومی، پرداخت به حماسه آفرینی های رزمندگان در عملیات ها و یگان های استان، دستاوردهای استانی دفاع مقدس و تبعات این حماسه آفرینی در استان، شخصیت های شناخته شده دفاع مقدس استان و استفاده از زبان و گویش های محلی امتیاز ویژه در ارزیابی دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی با اشاره به اینکه مقاومت 45 روزه خرمشهر و حماسه فتح آن موضوع بخش ویژه این رویداد است، بیان کرد: بخش ویژه و بخش دانش آموزی به صورت جداگانه داوری شده و به 2 اثر برتر جایزه جداگانه اهدا می شود وی با اعلام اینکه داستان های منتخب این رویداد، ویرایش شده و در مجموعه ای منتشر می شود، افزود: علاقه مندان آثار خود را تا 15 شهریور ماه 1397 به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یا به آدرس پست الکترونیک a.g.defa@gmail.com ارسال کنند.

وی با بیان اینکه زمان اعلام نتایج و برگزاری مراسم پایانی مهرماه 1397 است، ادامه داد: نام، نام خانوادگی، سال تولد، تحصیلات، آدرس محل سکونت، آدرس الکترونیکی و شماره تماس در انتهای داستان درج شود. آدرس دبیرخانه هشتمین جایزه ادبی یوسف، ارومیه - خیابان شهید آیت الله دستغیب - خیابان دفاع مقدس - اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان غربی تعیین شده و صندوق پستی 1158- 57157 و شماره تماس 04432342458 برای ارتباط با شرکت کنندگان این رویداد ادبی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار