رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد:

دهه کرامت، از بهترین فرصت‌ها برای معرفی معارف ناب اهل‌بیت (ع) است

حجت‌الاسلام «صادق جعفرپور»گفت: دهه کرامت دهه مبارکی است تا معارف ناب اهل‌بیت (ع) به ویژه کرامت‌های حضرت امام رضا(ع) و خواهر گرامی ایشان حضرت معصومه (س) برای جوانان تبیین شود.
کد خبر: ۳۰۰۷۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱ - 21July 2018

دهۀ کرامت،  از بهترین فرصت ها برای معرفی معارف ناب اهل بیت (ع)به گزارش دفاع پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «صادق جعفرپور» رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد امروز در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه‌های ویژه دهه کرامت اظهار داشت: ۴۵ برنامه فرهنگی و مذهبی توسط روحانیون مستقر شهرستان بروجرد در ایام دهه کرامت در مناطق مختلف شهری و روستایی این شهرستان برگزار شده است.

وی اضافه کرد: حضور روحانیون و فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در مناطق روستایی بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات را مرتفع می‌سازد و باعث آگاهی اقشار مختلف مردم پیرامون فرهنگ و مفاهیم اسلام می‌شود.

جعفرپور با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی در مناسبت‌های خاص از اثرگذاری بسیار بالایی برخوردار است، اظهار کرد: با توجه به اینکه در راستای توسعه اسلامی، دین نقش اساسی در همه مناسبت‌ها و عرصه‌های زندگی و اجتماع دارد، توجه به مسائل فرهنگی و ارزش‌های اسلامی در روستاها نیازمند توجه بیشتر است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد افزود: بسیاری از مردم روستاها به‌ علت مشکلات زندگی و امرار معاش کمتر با آموزه‌های دینی و فرهنگ اهل‌بیت (ع) آشنا هستند که در این راستا اداره تبلیغات اسلامی با برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی و استقرار روحانیون جهت گسترش و تبیین آموزه‌های دینی در بین مردم تلاش می‌کند.

وی گفت: دهه کرامت دهه مبارکی است تا معارف ناب اهل‌بیت (ع) به‌ ویژه کرامت‌های حضرت امام رضا(ع) و خواهر گرامی ایشان حضرت فاطمه معصومه (س) برای جوانان تبیین شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار