دادستان قم:

تبیین ایثار شهدا، موجب کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود

«مهدی کاهه» گفت: تبیین ایثار و جان‌فشانی شهدا، عاملی مهم در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی است.
کد خبر: ۳۰۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ - 22July 2018

تبیین وصیت نامه شهدا موجب کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، «مهدی کاهه» دادستان قم در دیدار با «احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، اظهار داشت: اگر ایثار و جان‌فشانی شهدای والامقام انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و... به درستی به نسل امروز تبیین شود، شاهد کاهش بسیاری از ناهنجاری‌ها در جامعه خواهیم بود و در این زمینه باید بیش از پیش تلاش کرد تا راه نفوذ فرهنگی دشمنان بسته شود.

وی تلاش دشمنان برای تخریب بنیاد‌های اعتقادی و انقلابی جوانان را مورد توجه قرار داد و افزود: دشمنان می‌خواهند در بستر «جنگ نرم»، اعتقادات نسل امروز را به گونه‌ای تغییر دهند که گویا انقلاب اسلامی هیچ دستاوردی نداشته است؛ اما جوانان بصیر، مومن و انقلابی ایران اسلامی هرگز فریب توطئه‌های شوم آن‌ها را نمی‌خورند و همچنان در مسیر انقلاب و اطاعت از رهنمود‌های رهبری عزیز حرکت می‌کنند.

دادستان قم با اشاره به ساخت مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم، خاطرنشان کرد: ساخت این مجموعه فرهنگی اقدامی مناسب در جهت گسترش فرهنگ جهاد و شهادت است و چنین مرکزی نقش موثری در شناساندن دسیسه‌های دشمنان در طول تاریخ و نمایان‌تر شدن چهره کریه دشمنان خواهد داشت.

خاطرنشان می‌شود در این دیدار که در محل دادستانی قم صورت گرفت، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده برای ساخت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان ارائه داد و تصریح کرد: این مجموعه فرهنگی یکی از برکات سفر رهبر معظم انقلاب در سال ۸۹ به قم است که بهره‌برداری از آن می‌تواند نقش مؤثری در جهت تحقق اهداف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار