مزار شهید «ایمان یوسفی» رنگ و بوی رضوی گرفت + تصاویر

خادمان امام هشتم تحت عنوان کاروان «زیر سایه خورشید» با حضور بر سر مزار شهید «ایمان یوسفی» یاد این شهید مدافع وطن را گرامی داشتند.
کد خبر: ۳۰۰۸۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ - 22July 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، کاروان خدام رضوی در ادامه سفر خود به استان خراسان جنوبی، بر سر مزار شهید مدافع وطن «ایمان یوسفی» در روستای «سرچاه شور» حضور یافتند.

در این برنامه که با حضور پرشور مردم همراه بود، خادمین حرم رضوی با مداحی و تلاوت صلوات خاصه امام هشتم، دل‌ها را به سمت و سوی حرم رضوی روانه کردند.

در این مراسم «عباس یوسفی» پدر شهید «ایمان یوسفی» اظهار داشت: «ایمان» سه روز قبل از اینکه به شهادت برسد قصد سفر به مشهد و زیارت امام هشتم را داشت، اما به دلایل متعدد و ماموریت‌هایش نتواست به زیارت برود.

خدام رضوی بر مزار شهید یوسفی حضور یافتند

وی افزود: فرزندم هر چند به مشهد نرفت، اما امروز امام رضا (ع) نشانه‌ای از خود فرستاده و پرچم سبز رضوی بر مزار پسرم آمده و این نشان می‌دهد که زیارت پسرم قبول شده است.

پدر شهید یوسفی با بیان این‌که وظیفه ما است تا راه شهیدان را ادامه دهیم و به احادیث و روایات ائمه اطهار (ع) عمل کنیم، ادامه داد: شهادت یکی از آرزو‌های پسرم بوده است و هر وقت سخن از شهادت می‌شد می‌گفت: «می‌روم این بار شهید بشوم».

وی عنوان کرد: تمام تصاویر حساب‌های مجازی «ایمان» عکس شهادت بود و همواره در جلسات مختلف از شهیدان دفاع می‌کرد و به مذهب اعتقادات خاصی داشت.

خدام رضوی بر مزار شهید یوسفی حضور یافتند

خاطرنشان می‌شود، شهید «ایمان یوسفی» از مأموران انتظامی پاسگاه «خور» شهرستان «خوسف» بود که روز چهارشنبه ۲۰ تیرماه در درگیری با اشرار مسلح در حوزه کویری «شط رهوار» از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار