کاروان «زیر سایه خورشید» مهمان قائم‌شهری‌ها هستند

به‌مناسبت دهه کرامت، کاروان «زیر سایه خورشید» پس از حضور در مازندران و اجرای برنامه‌های فرهنگی، امروز مهمان قائم‌شهری‌ها هستند.
کد خبر: ۳۰۰۸۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶ - 22July 2018

حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در منزل پزشک بدون مرز ایرانیبه گزارش دفاع پرس از ساری، کاروان «زیر سایه خورشید» آستان قدس رضوی به‌مناسبت دهه کرامت، پس از حضور در مازندران و اجرای برنامه‌های فرهنگی، امروز مهمان قائم‌شهری‌ها هستند.

خادمان حرم امام رضا (ع) به همراه پرچم بارگاه ملکوتی، صبح امروز (یک‌شنبه) در دفتر آیت‎الله «علی معلمی» امام جمعه قائم‌شهر و نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری حضور می‌یابند.

در ادامه در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج)، زندان و مرکز توانبخشی شهدای بالالموک حاضر می‌شوند و به اجرای برنامه‌هایی نظیر مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

حضور در ورزشگاه شهید وطنی به‌مناسبت موفقیت تیم نساجی مازندران از دیگر برنامه‌های این کاروان است.

دیدار با جانبازان و حضور در یکی از محلات حاشیه و آسیب‌پذیر، شرکت در جشن ویژه میلاد امام رضا (ع) در پارک ولیعصر (عج) از برنامه‌های پایانی کاروان زیر سایه خورشید است.

حسن ختام حضور این کاروان حضور در منزل «سیدناصر عمادی» پزشک بدون مرز ایرانی است که خدمات بشردوستانه و چشم‌گیر این پزشک ایثارگر، زبان‌زد است.

مهم‌ترین انگیزه حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در منزل پزشک بدون مرز، حرکت ارزشمند عمادی در یکی از کشور‌های آفریقایی‌ است.

این پزشک بدون مرز در ادامه نامگذاری اماکن درمانی به نام اهل بیت (ع) در کشور‌های مختلف، در یکی از سفرهایش به کشور «بروندی» به بهانه خدمات شایسته‌اش به درخواست او نام یکی از بیمارستان‌های این کشور را به نام امام رضا (ع) مزین کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار