فرماندار «خوسف»:

زندگی خود را به سبک زندگی اسلامی و رضوی گره بزنیم

«محمد شفیعی» با بیان اینکه حضور خدام رضوی در «خوسف» یکی از افتخارات شهرستان است، گفت: به طور قطع اگر زندگی خود را به سبک زندگی اسلامی و فرهنگ رضوی گره بزنیم، زندگی انسان‌ها علی‌الخصوص نسل جدید دچار تحول می‌شود.
کد خبر: ۳۰۰۸۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ - 22July 2018

زندگی خود را به سبک زندگی اسلامی و رضوی گره بزنیمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «محمد شفیعی» فرماندار شهرستان «خوسف» صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: دل تمام مردم در مناطق مختلف کشور برای امام رضا (ع) می‌تپد و حضور خدام رضوی نیز دل مردم را به امام هشتم گره زده است.

وی افزود: با آمدن پرچم رضوی به شهرستان «خوسف» احساس می‌کنیم که در حرم امام رئوف هستیم.

فرماندار خوسف بیان داشت: بسیاری از مردم در سطح روستا به علت سن بالا و بیماری، توفیق حضور در حرم امام هشتم را ندارند و خدام رضوی تاثیر به‌سزایی برای زیارت مردم از راه دور دارند.

شفیعی با بیان این‌که حضور خدام رضوی در «خوسف» یکی از افتخارات شهرستان است، تصریح کرد: به‌طور قطع اگر زندگی خود را به سبک زندگی اسلامی و فرهنگ رضوی گره بزنیم، زندگی انسان‌ها علی‌الخصوص نسل جدید دچار تحول می‌شود.

وی با بیان این‌که سبک زندگی اسلامی مورد توجه مسلمانان است، ادامه داد: ساده زیستی امام رضا (ع) نمونه‌ای برای تمام مسلمانان است.

فرماندار خوسف خاطرنشان کرد: باید به عنوان یک مسلمان شعائر دین اسلام را گسترش دهیم و پیرو واقعی ائمه اطهار (ع) شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار