عصر امروز؛

وزیر نفت در کمیسیون امنیت ملی حضور پیدا می‌کند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان این‌که در آستانه اعمال تحریم‌های نفتی از سوی آمریکایی‌ها هستیم، گفت: وزیر نفت عصر امروز در کمیسیون امنیت ملی حضور پیدا می‌کند.
کد خبر: ۳۰۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ - 22July 2018

وزیر نفت در کمیسیون امنیت ملی حضور پیدا می‌کندسیدمحسن علوی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم شهرستان‌های مُهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با بیان اینکه آمریکایی‌ها در صدد هستند تا به طرق مختلف مانع از فروش نفت ما شوند، اظهار داشت: آمریکا برای تضعیف قدرت اقتصادی جمهوری اسلامی و برخی از کشور‌هایی که در مقابل خواسته‌های نامشروع این کشور کوتاه نمی‌آیند، جنگ اقتصادی به راه انداخته که جلوگیری از فروش نفت، محور این جنگ است.

علوی با توجه به اینکه طی یکی دو ماه آینده تحریم‌های جدید نفتی آمریکا علیه کشورمان اعمال خواهد شد، افزود: آمریکایی‌ها گمان می‌کنند که می‌توانند اجماعی از کشور‌ها را برای عدم خرید نفت از کشور ما ایجاد کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: زنگنه در جلسه امروز گزارشی از عملکرد وزارت نفت در دوران خروج آمریکا از برجام ارائه خواهد داد. وزیر نفت ضمن اینکه مشخص می‌کند شرکای نفتی ما در زمان اعمال تحریم‌های نفتی آمریکایی‌ها چه کشور‌هایی خواهند بود، در خصوص تسهیل روابط با آن‌ها نیز با نمایندگان تبادل نظر خواهد کرد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار