عیادت خبرنگاران خبرگزاری دفاع مقدس از جانباز «سید صالح موسوی» در بیمارستان

جمعی از خبرنگاران خبرگزاری دفاع مقدس از «سید صالح موسوی» جانباز دفاع مقدس در خرمشهر که مدتی است در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده، عیادت کردند.
کد خبر: ۳۰۰۸۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ - 22July 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، جمعی از خبرنگاران خبرگزاری دفاع مقدس با حضور در بیمارستان عرفان از سید صالح موسوی رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس عیادت کردند.

حال این روزهای سید صالح ناخوش است، اگرچه قریب به یک ماه است، که بر اثر سکته مغزی در بیمارستان بستری و نیمی از بدنش لمس شده است، اما آنچه که بر جراحت و دردهای این روزهای سید صالح و خانواده اش می افزاید، بی مهری و کم لطفی مسوولان برای دلجویی و عیادت از این یادگاران دفاع مقدس است.

عیادت خبرنگاران خبرگزاری دفاع مقدس با جانباز «سید صالح موسوی» در بیمارستان

از آنجایی که سید صالح قدرت تکلم خود را از دست داده بود و به سختی کلمات را ادا می کرد در این عیادت همسر و همرزمان وی سید را در بیان خاطرات همراهی می‌کردند. تجلی خاطرات دوران جنگ هشت صالح سید صالح را از خود بی خود می کرد و غلبه بر احساسات را برای وی دشوار می ساخت. از این رو با توجه به وضعیت و شرایط جسمی نامساعدش از صحبت طولانی با وی پرهیز کرده و پای صحبت همسر و همرزمانش نشستیم که در بخش های بعدی مطالبی را در مورد خاطرات قهرمان 17 ساله روز‌های آتش خون و حماسه خواهید خواند.

سید با یاد ارزش ها‌ی دفاع مقدس و دوستان و همرزمان شهید خود همچنان مقاوم و پایدار با همه درد‌ها و ناملایمات ایستاده و تاکید بر این نکته دارد، که بسیجی ولایت مدار و عاشق ولایت فقیه و همچنان در صحنه است.

با وی خداحافظی کردیم در حالی که سید به یاد روز‌های مقاومت شعار می‌داد و لبخند می‌زد، لبخندی که هزاران نکته در آن نهفته است، بیایید همه به وظایف خود در جامعه اسلامی که برای برپایی و استمرار آن امثال سید صالح‌ها سلامتی، اسارت و دوری از خانواده‌ را متحمل شدند.

خبرگزاری دفاع مقدس آرزوی سلامتی برای این رزمنده دوران دفاع مقدس را از خداوند منان مسئلت می نماید.

انتهای پیام/ 191

نظر شما
پربیننده ها