ملکی در صحن علنی مجلس:

پیش‌بینی شهید باکری به وقوع پیوست/ کاری نکنیم که شرمنده مردم باشیم

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجمل‌گرایی برخی از مسوولان گفت: کاری نکنیم که شرمنده مردم باشیم.
کد خبر: ۳۰۰۸۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ - 22July 2018

پیش‌بینی شهید باکری به وقوع پیوست/ کاری نکنیم که شرمنده مردم باشیم

به گزارش خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، «ضیاءالله اعزازی ملکی» عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده مردم شهرستان بناب در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۳۱ تیرماه) مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اشرافی‌گری برخی از مسوولان که باعث کاهش اعتماد مردم به انقلاب و نظام می‌شود، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس افتخار این را داشتم که در زمان فرماندهی حمید باکری جزو نیرو‌های این شهید باشم. حمید باکری به رزمنده‌ها مدام می‌گفت که دعا کنید شهید شوید؛ چراکه بعد از جنگ، اتفاقاتی در کشور رخ می‌دهد که باعث می‌شود دلسوزان و خدمتگزاران واقعی به نظام و انقلاب در شرایط سختی قرار بگیرند.

این نماینده خانه ملت گفت: هیچ دانشمند و نخبه‌ای نمی‌توانست چنین پیش‌بینی دقیقی را انجام دهد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به مشکلات معیشتی مردم گفت: در حالی‌که دولت دستورات لازم را برای کاهش مشکلات اقتصادی به سایر دستگاه‌های اجرایی داده است، اما نمی‌دانم چرا گوش شنوایی نیست.

وی با بیان اینکه رسیدگی به امورات مردم به ویژه مستضعفین از آرمان‌های بزرگ امام خمینی (ره) و انقلاب است، تصریح کرد: امروز شرایطی در کشور حاکم شده که روز به‌روز فقیر، نیازمندتر و غنی، ثروتمندتر می‌شود؛ عدم توجه به این مسئله خیانت در حق کسانی است که سرمایه ارزشمندشان که جانشان بود را در مسیر نظام و انقلاب اسلامی فدا کردند.

ملکی با توجه به اینکه اشرافی‌گری برخی از مسوولان باعث شده تا اعتماد مردم به انقلاب و اصل نظام کاهش پیدا کند، یادآور شد: امروز عده‌ای از مسوولان از مسیر انقلاب فاصله گرفته‌اند و تمام توجه خود را به مال‌اندوزی معطوف کرده‌اند.

نماینده مجلس دهم شورای اسلامی با اشاره به خصومت‌ها و توطئه‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی، گفت: دشمن تراز اول ما رانت و فساد برخی از مسوولان است که با اقداماتشان به باور‌ها، اعتقادات مردم و اصل نظام ضربه می‌زنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار