فروپاشی صفوف گروه‌های تروریستی و پیشروی سریع ارتش در جنوب

منابع سوری از پیشروی گسترده ارتش سوریه در عملیات پاکسازی قنیطره از لوث تروریسم و فروپاشی صفوف گروه‌های تروریستی خبر دادند.
کد خبر: ۳۰۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶ - 22July 2018

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، ارتش سوریه به پیشروی سریع خود در قنیطره در جنوب این کشور ادامه می‌دهد به‌طوری که طی ساعات گذشته توانست هشت شهرک بین حومه درعا و قنیطره را از اشغال گروه‌های تروریستی آزاد کند.

از سوی دیگر سانا از آغاز اخراج دومین گروه از افراد مسلح مخالف ساماندهی وضعیتشان به‌سمت ادلب خبر داده است. اتوبوس‌های حامل این افراد از گذرگاه روستای جبا به‌سمت نقطه تجمع در بزرگراه السلام خارج شد و در ادامه در قالب یک کاروان به‌سمت ادلب حرکت کرده است.

منابع نظامی سوری در گفت‌وگو با سانا، فروپاشی سریع صفوف گروه‌های تروریستی در جنوب سوریه و پیشروی منحصر به فرد نیروهای ارتش در منطقه جنوبی را منجر به آزادسازی تعداد زیادی شهرک و روستا در حومه شمال غربی درعا و حومه قنیطره اعلام کردند.

سانا از آغاز خروج اتوبوس‌ها از شهرک محجه در حومه درعا با هدف آماده شدن برای انتقال افراد مسلح به شمال سوریه خبر داده است، این کاروان شامل 55 دستگاه اتوبوس حامل افراد مسلح و خانواده‌هایشان است.

منابع روسی هم از سرنگونی یک فروند پهپاد گروه‌های تروریستی در حومه لاذقیه خبر دادند.

خبر دیگر اینکه در حمله جنگنده‌های آمریکا به مناطق مسکونی در حومه دیرالزور شماری از غیرنظامیان سوری جان باختند.

به‌گفته منابع سوری، جنگنده‌های آمریکا شهرک السوسه در حومه شهر البوکمال در جنوب شرقی دیرالزور را بمباران کردند که در نتیجه آن شماری از غیرنظامیان جان باختند و تعداد زیادی هم زخمی شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار