سرلشکر باقری در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

جزئیات طرح اشتغال و ارائه تسهیلات به خانواده‌های شهدا و ایثارگران

رییس ستاد کل نیروهای مسلح از اختصاص 25 درصد از سهمیه اشتغال دستگاه‌ها به خانواده‌های شهدا و 5 درصد به ایثارگران خبر داد.
کد خبر: ۳۰۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ - 22July 2018

جزئیات طرح اشتغال و ارائه تسهیلات به خانواده‌های شهدا و ایثارگرانبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رییس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه نشست شورای هماهنگی اجرای سند راهبردی خدمت‌رسانی به رزمندگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه در مورد شکل کارت خدمت‌رسانی به رزمندگان و‌ نهاد صادرکننده صحبت و قرار شد ظرف یک ماه آینده اين موضوع قطعی و اجرايی شود.

وی افزود: در اين جلسه همچنين کارگروه برنامه و‌ بودجه به این گروه اضافه شد تا در رابطه با بودجه‌ای كه اين موضوع لازم دارد تصمیمات لازم را اخذ کند. سازمان برنامه و بودجه نيز موظف شد تا پشتیبانی لازم از اين برنامه را اتخاذ کند تا در لوایح بودجه سالیانه بودجه لازم اين برنامه تخصيص يابد.

سرلشکر باقری ادامه داد: تصمیم دیگری که در این جلسه گرفته شد این بود که رسيدگی به جانبازان زیر 25 درصد از ابتدای سال 98 به بنیاد شهید واگذار شود.

رييس ستاد كل نيروهای مسلح گفت: درباه اشتغال هم قرار شد تا میزان 25 درصد از سهيمه اشتغال دستگاه‌ها به خانواده‌های شهدا و 5 درصد به رزمندگان اختصاص يابد و قرار شد تا سازمان امور اداری و استخدامی ساز و كار لازم را برای اجرای اين موضوع تهيه كرده و گزارشی از اقدامات 5 سال گذشته در مورد اشتغال رزمندگان ارائه دهد.

وی خاطرنشان کرد: همچنين در مورد مساله مهارت‌آموزی به ايثارگران قرار شد تا سهميه مناسبی به اين جامعه هدف ارائه شود. نهايتاً در مورد تسهيلات بانكی هم قرار شد تا كارگروهی تخصيص تسهيلات بانكی به رزمندگان را بررسی كرده و در نيمه دوم ماه اجرايی كند.

انتهای پيام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار