شهید «کرمی»:

سعی کنید به بیش از آنچه که هستید تظاهر نکنید

«شهید ذبیح الله کرمی» در فرازی از وصیت نامه خود نوشته است: رفتم بلکه عرق شرم خود را در پیشگاه خدا با خون خویش و رحمت حق از بین ببرم. وصیت دیگرم اینکه سعی کنید به بیش از آنچه که هستید تظاهر نکنید.
کد خبر: ۳۰۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱ - 22July 2018

شهید  کرمی:سعی کنید به بیش از آنچه که هستید تظاهر نکنیدبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، شهید حجت الاسلام و المسلمین «ذبیح ا... کرمی» در فرازی از وصیت نامه خود نوشته است:

این را باور بدارید که بهشت و سعادت اخروی و کمال ابدی تنها در سایه صبر و استقامت مخلصانه در مقابل ناملایمات بدست می آید و تمام لحظات عمر انسان و همه وقایع و حوادث تلخ و شیرین زندگی، معرکه ای است برای امتحان.

 به تمام مقدسات قسم هیچ غمی به اندازه پیام امام در مورد قبول قطعنامه از سوی حضرت ایشان بر قلبم سنگینی نکرد. هر چه بیشتر می گریستم شرمنده تر و غمگین تر می شدم.  رفتم بلکه عرق شرم خود را در پیشگاه خدا با خون خویش و رحمت حق از بین ببرم. وصیت دیگرم اینکه سعی کنید به بیش از آنچه که هستید تظاهر نکنید.

خاطر نشان می شود، شهید «ذبیح الله کرمی»در سال 1330 در روستای «بابا قمشه بابا کرم خان» در حوالی شهر ماهیدشت از توابع کرمانشاه دیده به جهان گشود. 

شهید کرمی با شروع جنگ تحمیلی به قول خودش آمده بود به‌ صورت یک بسیجی ساده به جبهه برود و تا آخر بماند و بارها به جبهه اعزام شد. سرانجام در جریان عقب راندن منافقان و پاک‌سازی منطقه از وجود جنایت‌کاران وطن‌فروش در تاریخ 7 مرداد ماه سال 1367 دعوت حق را لبیک گفت و به خیل یاران شهیدش پیوست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار