مبلغ اعزامی کاروان «زیر سایه خورشید»:

همه اختلافات زیر پرچم رضوی کنار گذاشته می‌شوند

حجت‌الاسلام «سید علی اسدی» گفت: همه مسائل و اختلافات زیر پرچم رضوی کنار گذاشته می‌شود. باید با نگاه به سیره رضوی، از افراط و تفریط فاصله گرفت و در مقابل برنامه‌های دشمن، سیره رضوی را پیاده‌سازی کرد.
کد خبر: ۳۰۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲ - 22July 2018

حجت الاسلام عبادی دارای خُلق رضوی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «سید علی اسدی» مبلغ اعزامی کاروان «زیر سایه خورشید»، صبح امروز (یک‌شنبه) در دیدار کاروان خدام رضوی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: خراسان جنوبی استانی محروم و ولایت‌مدار است که پرچم سبز رضوی هر جا در اقصی نقاط استان می‌رفت، عشق و دلدادگی به امام رضا (ع) و ولایت در مردم موج می‌زد.

وی افزود: این وحدت و دلدادگی در اهل تسنن و اهل تشیع وجود داشت و خادمان رضوی زیارت از راه دور را برای محرومان فراهم کرده‌اند.

حجت‌الاسلام اسدی با بیان این‌که مردم خراسان جنوبی ارادت خاصی به ساحت مقدس امام رضا (ع) دارند، ادامه داد: بزرگ‌ترین پیامی که حضور پرچم رضوی در اقصی‌نقاط کشور دارد، جلوه‌های دلداگی مردم به نگاه توحیدی است که این نگاه به برکت امام رضا (ع) در عالم گسترده شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیام دیگر کاروان «زیر سایه خورشید» به مسئولان است و هر مسئولی وقتی جنس دلداگی و خلوص مردم را می‌بیند، خارج از تمام مقوله‌ها و جناح‌ها، همراه با مردم زیر پرچم امام رضا (ع) قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام اسدی گفت: همه مسائل و اختلافات زیر پرچم رضوی کنار گذاشته می‌شوند. باید با نگاه به سیره رضوی، از افراط و تفریط فاصله گرفت و در مقابل برنامه‌های دشمن، سیره رضوی را پیاده‌سازی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار