نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

«سازمان همکاری اسلامی» برای کشورهای اسلامی کاری انجام نداده است

حجت الاسلام «سید علیرضا عبادی» با بیان این‌که «سازمان همکاری اسلامی» کاری برای کشورهای اسلامی انجام نداده است، گفت: دل اعضای سازمان همکاری اسلامی برای مسلمانان فلسطین نمی‌سوزد.
کد خبر: ۳۰۰۸۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵ - 22July 2018

«سازمان همکاری اسلامی» برای کشورهای اسلامی کاری انجام نداده استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی، صبح امروز (یک‌شنبه) در دیدار با کاروان خدام رضوی (زیر سایه خورشید) با اشاره به سخن پیامبر اکرم (ص) که فرموده‌اند «من از کنار شما می‌روم، ولی دو امانت گران‌بهای قرآن و اهل بیت را به جا می‌گذارم»، اظهار داشت: هر کسی که به این دو امانت تمسک بجوید، هیچ‌گاه گمراه نمی‌شود.

وی با اشاره به این‌که سطح ایمان با اسلام متفاوت است، بیان داشت: همه از تمام امتیازات جامعه اسلامی برخوردار هستند، اما در جهت سیر و سلوک الی الله همه از آن برخورردار نیستند و به آن مرحله نرسیدند.

حجت‌الاسلام عبادی با بیان این‌که قرآن هیچ‌گاه کهنه نمی‌شود و باید از آن استفاده کرد، ادامه داد: حدیث سلسلةالذهب  که حضرت رضا (ع) در نیشابور قرائت دارالعلم بوده است و همه مسلمانان برای استقبال امام هشتم آمدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این‌که سلسلةالذهب سند طلایی است، خاطرنشان کرد: در این حدیث به موقع و زیبا آمده است که مساله معرفت و خداشناسی همه در یک سطح نیست و همه مسلمان هستند، اما برخی حجت را نمی‌فهمند.

وی با بیان این‌که درک معارف اسلامی بالاترین تخصص‌ها را می‌خواهد، افزود: بسیاری مسلمان هستند و بر اساس اسلام نماز می‌خوانند، روزه می‌گیرند و انفاق می‌کنند، اما این یک مجموعه است و در بسیاری از موارد ظرافت‌ها را نمی‌فهمند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: متاسفانه یک دیوانه مانند «ترامپ» که اسلام شناس نیست، بیش از ۵۰ کشور را می‌چرخاند و شهر‌های اسلام را ویران می‌کنند و با زنان و کودکان تجاوز و تعدی می‌کنند.

حجت الاسلام عبادی عنوان کرد: آن‌ها چه نشانه‌ای از مسلمانی دارند که جنایت انجام می‌دهند و سازمانی به نام همکاری اسلامی ایجاد کردند، اما آیا این سازمان برای کشور‌های اسلامی کاری انجام داده است؟ آیا از مردم فلسطین حمایت می‌کنند؟

وی بیان کرد: چرا باید کشور‌های اسلامی دشمنان را پررو کنند که به وسیله خودشان مسلمانان را قتل و عام کنند؛ سازمان همکاری اسلامی دل‌شان برای مسلمانان فلسطین نمی‌سوزد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مسلمانی شرط‌های زیادی دارد و یکی از شرط‌هایش این است کسی که می‌خواهد دین را رهبری کند باید رهبری‌مدار باشد؛ یک انسان جاهل و ظالم نمی‌تواند به اسم دین حکومت کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها