توصیه‌های رییس پلیس آگاهی به مردم در خصوص تهیه ارز

رییس پلیس آگاهی ناجا به مردم توصیه کرد که در صورت نیاز حتما از مبادی رسمی ارز تهیه کنند.
کد خبر: ۳۰۰۸۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵ - 22July 2018

توصیه‌های رئیس پلیس آگاهی به مردم در خصوص تهیه ارزبه گزارش گروه اجتماع دفاع پرس، سردار «محمدرضا مقیمی» رییس پلیس آگاهی ناجا در حاشیه نشست تخصصی بررسی راهکار‌های مقابله با قاچاق و اخلال در بازار ارز اظهار داشت: مبارزه با جرایم اقتصادی به ویژه قاچاق ارز را از ابتدای امسال تشدید کرده‌ایم و این روند با قوت ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه این نشست تخصصی با هدف تبیین عملکرد گذشته و برنامه‌ریزی برای اقدامات پیش رو برگزار شده است، افزود: امسال هم در بحث مبارزه با جرایم اقتصادی به ویژه ارز توفیقاتی داشتیم و تعدادی از مخلان بازار سکه و ارز شناسایی و دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی کشور با توصیه به متقاضیان ارز، عنوان کرد: مردم عزیز بایستی ارز را از مبادی رسمی تهیه کنند و بر روند بازار آزاد دامن نزنند.

سردار مقیمی با اشاره به شناسایی و دستگیری افرادی که در یکی از استان‌ها اقدام به توزیع ارز جعلی می‌کردند، گفت: مردم از مراجعه به اماکن و مراکزی که برای توزیع ارز قانونی نیست، جداً خودداری کنند؛ متأسفانه در مواردی شاهد بودیم که ارز‌های جعلی تحویل و ارائه شده است.

رییس پلیس آگاهی ناجا در خاتمه تأکید کرد: قطعاً پلیس با اخلالگران بازار ارز و سکه به طور قاطع برخورد می‌کند و لازم است مردم نیز در این راستا هوشیارانه عمل کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها