«سیدعلی اسدی»:

اگر رسانه ها نباشند خدمات مسئولین دیده نمی شود

حجت‌الاسلام «سیدعلی اسدی» مبلغ اعزامی کاروان «زیر سایه خورشید» گفت: رسانه‌ها خدماتی که مسئولان ارائه می‌کنند را به خوبی به مردم اطلاع‌رسانی می‌کنند و تا این رسانه‌ها نباشند، خدمات مسئولان دیده نمی‌شود.
کد خبر: ۳۰۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹ - 22July 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، ظهر امروز خدام آستان مقدس حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) در روزنامه «آوای خراسان جنوبی» و «بیرجند امروز» حضور یافتند و ضمن عرض خدا قوت، با خبرنگاران این مجموعه‌ها دیدار کردند.

حجت‌الاسلام «سیدعلی اسدی» کارشناس مبلغ اعزامی کاروان «زیر سایه خورشید» در این دیدارها به اهمیت اطلاع‌رسانی در جامعه تاکید و خواستار شفافیت هر چه بیشتر در اطلاع رسانی شد.

وی افزود: تبیین سیره رضوی یکی از بزرگترین اهدافی است که در نظام اسلامی تعریف شده است و رسانه ها در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به بهترین شکل فعالیت می کنند.

مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید با بیان اینکه خدام رضوی مردم را با فرهنگ اصیل اسلام و دین آشنا می کنند،‌ افزود: رسانه ها برای رفع مشکلات مردم تمام هم و غم خود را می ڱذارند که این کار ارزشمندی است.

اگر رسانه ها نباشند خدمات مسئولین دیده نمی شود

حجت الاسلام اسدی گفت: رسانه ها خدماتی که مسئوان ارائه می کنند را به خوبی به مردم اطلاع رسانی می کنند و تا این رسانه ها نباشند خدمات مسئولان دیده نمی شود.

وی عنوان کرد: مطبوعات و رسانه ها باید حرف حق را مطرح کنند و دغدغه های مردم را به مسئولان انتقال دهند.

همچنین مدیران مسئول روزنامه های خراسان جنوبی نیز به اهمیت کار فرهنگی تاکید کردند و خواستار حمایت مسئولان و توجه آن ها به رسانه ها شدند.

اگر رسانه ها نباشند خدمات مسئولین دیده نمی شود

در پایان این دیدارها نیز توسط خادمان حرم امام هشتم مدال افتخار رضوی به مدیران مسئول روزنامه ها اهدا شد.

گفتنی است؛ خراسان جنوبی دارای پنج روزنامه «زعفران»، «مهرمشرق»، «بیرجند امروز»، «آوای خراسان جنوبی» و «امروز خراسان جنوبی» است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار