کبیری در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

سوال از نمایندگان اقتصادی دولت در دستورکار کمیسیون اقتصادی مجلس

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی از مشکلات و چالش‌های اقتصادی کشور، گفت: نمایندگان اقتصادی دولت در هفته جاری با حضور در کمیسیون اقتصادی به سوالات و ابهامات نمایندگان مردم پاسخ خواهند داد.
کد خبر: ۳۰۰۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۱ - 23July 2018

سوال از نمایندگان اقتصادی دولت در دستورکار کمیسیون اقتصادی مجلس«سیدتقی کبیری» عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم شهرستان‌های خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به گرانی‌های اخیر در بازارهای ارز، خودرو و مسکن و برخی از اقلام بهداشتی و خوراکی که وضعیت معیشتی مردم را به چالش کشانده است، رسیدگی به امورات و مشکلات اقتصادی مردم را از وظایف مهم تمام مسوولان دانست و اظهار داشت: دولت علت به وجود آمدن گرانی‌های اخیر را برای مردم شفاف‌سازی کند.

این نماینده خانه ملت تدبیراندیشی برای کاهش مشکلات معیشتی مردم را از دستورکارهای مهم کمیسیون اقتصادی مجلس دانست و افزود: سه‌شنبه هفته جاری نمایندگان اقتصادی دولت برای پاسخگویی به برخی از سوالات و ابهامات به‌وجود آمده در خصوص وضعیت اقتصادی کشور در محل برگزاری جلسات کمیسیون اقتصادی حضور خواهند یافت.

کبیری در تشریح محورهای سوالات از نمایندگان اقتصادی رئیس جمهور گفت: اینکه علی‌رغم سخنرانی‌ها در مورد مبارزه گسترده با قاچاق کالا و ارز، هنوز پدیده قاچاق در کشور وجود دارد یکی از سوالاتی است که نمایندگان دولت به آن پاسخ خواهند داد.

وی با توجه به اینکه رونق تولیدات ملی و اشتغالزایی یا شعار محقق نمی‌شود، تصریح کرد: عدم اشتغال برای جوانان که اقتصاد کشور را با چالش مواجه کرده است، یکی از دیگر سوالاتی است که اعضای کمیسیون اقتصادی در روز سه‌شنبه هفته جاری از نمایندگان دولت خواهند پرسید.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار