نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

شروع جلسات با وصیت‌نامه شهدا باشد

آیت‌الله «سیداحمد میرعمادی» گفت: آغاز جلسات شورای اداری، نماز جمعه و سایر جلسات با وصیت‌نامه شهدا باشد.
کد خبر: ۳۰۰۹۵۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴ - 22July 2018

شروع جلسات با وصیت نامه شهدا باشدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، آیت‌‌الله «سیداحمد میرعمادی» نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‎آباد شنبه شب در دیدار با «سید منصور میر مرادی»، معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ضمن تبریک دهه ولایت اظهار داشت: به اعتقاد من بنیاد شهید یک اداره نیست؛ بلکه یک محل مقدس است برای رشد معنوی انسان؛ کسی‌ که در بنیاد شهید برای رشد معنوی خود تلاش می‌کند، برنده است؛ چرا که حساب بنیاد شهید با جاهای دیگر فرق می‌کند.

وی افزود: مراجعه‌ کنندگان بنیاد شهید مجموعه‌ای از پاک ترین انسان‌ها هستند، کسی‌ که به اسم او خدمت می‌کنیم نیز برترین انسان است و به تعبیر پیامبر اکرم(ص) شهدا در قله رفیع نیکی‌ها قرار دارند.

نماینده ولی ‌فقیه در لرستان با بیان اینکه بنیاد شهید با دیگر دستگاه‌ها قابل ‌مقایسه نیست، عنوان کرد: آنچه ما در بنیاد شهید انجام می‌دهیم ادای دین است به خانواده کسانی‌ که عزیزترین چیز خود یعنی جان‌شان را از دست‌ داده اند بنابراین در بنیاد شهید ما دین خود را ادا می‌کنیم.

وی با اشاره به ا اینکه  شهدا رفته‌اند و مقام رفیعی دارند و می‌خواهند از ما شفاعت کنند، بیان کرد: پیامبران نیز به استقبال شهدا می‌روند، باید با کاری که در بنیاد شهید انجام می‌دهیم خودمان را رشد دهیم و اگر کم‌ کاری کنیم به خود و شهدا خیانت کرده‌ایم.

آیت‌الله میرعمادی تصریح کرد: حساب بنیاد شهید جداگانه است و انتظار ما زنده نگه‌ داشتن بنیاد شهید است و کاری که حجت‌الاسلام شهیدی، رئیس بنیاد شهید انجام داد تاکنون کمتر اتفاق افتاده است؛ شهید زنده است اما بنیاد شهید مرده بود که رئیس بنیاد شهید آن ‌را زنده کرده و با برنامه‌ای که اجرا کرد بنیاد شهید را مطرح کرد.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری از این کار رئیس بنیاد شهید اظهار رضایت کرده و تشکر کردند، انتظار این است که این کار الگو قرار بگیرد و بنیاد شهید زنده و بر سر زبان‌ها باشد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: جلسه شورای اداری، نماز جمعه، سایر جلسات با نام وصیت‌نامه شهید آغاز شود و این‌ کار را تقویت کنیم، هر چه پول به خانواده شهدا بدهیم نمی‌توانیم رضایت آن‌ها را به دست بیاوریم ولی انجام کاری که رضایت خانواده شهدا را دارد سرکشی، محبت و احترام به آن‌ها است؛ باید راهی را انتخاب کنیم که برای ما کم‌هزینه ولی پُرمنفعت‌تر باشد و به خانواده شهدا احترام بگذاریم، پدر و مادر شهید انتظاری ندارند و در وادی مادیات نیستند که وظیفه‌ داریم حرمت آن‌ها را حفظ کنیم.

وی بیان کرد: نکته‌ای که سبب می‌شود نام شهید و بنیاد شهید زنده بماند این است که خانواده شهدا در برنامه‌ها و مراسمات حضور داشته باشند که متأسفانه مقداری این‌ کار کم‌ رنگ شده است، باید به خانواده شهدا توجه کنیم و این افراد را فراموش نکنیم و برنامه‌ ریزی صورت گیرد تا آن‌ها بتوانند در صحنه حاضر باشند؛ امروز مجروحان و جانبازان پشتیبان انقلاب هستند و بیان می‌کنند حتی با این وضع نیز اگر لازم باشد برای کشورمان می‌جنگیم.

سید منصور میرمرادی، معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار ضمن تشکر از حمایت‌های خوب نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان از جامعه ایثارگران اظهارکرد: همه ماتحت امر ولایت، نظام و انقلاب هستیم و حمایت‌هایی که نماینده ولی‌ فقیه در لرستان داشته است سبب شده بنیاد در این استان بتواند وظایف خود را بد‌رستی انجام دهد.

وی عنوان کرد: پس از دوره‌های مدیریتی که هر چهار سال یکبار انجام می‌شود چون مدیرکل بنیاد شهید سابق استان سال گذشته بازنشست شدند و «زرین‌جویی» سمت معاونت توسعه سازمان را داشتند در این مدت سرپرستی بنیاد را بر عهده گرفتند. امروز «سید حسین نازاریان» به‌ عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان منصوب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار