سردار منصوری:

۸ هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا می‌شود

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه گفت: اولین مرحله از تحویل ۸ هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان به همت نیروی زمینی سپاه و با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و آستان قدس رضوی فردا انجام می‌شود.
کد خبر: ۳۰۰۹۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶ - 22July 2018

۸ هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار ابوالقاسم منصوری دبیر قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه با اشاره به همت و تلاش نیروی زمینی سپاه و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) جهت تهیه ۸ هزار سری جهیزیه برای مناطق کمتر برخوردار اظهار داشت: مرحله اول تحویل این جهیزیه ها به زوج های حاضر در مناطق کمتر برخوردار فردا انجام می شود و مابقی جهیزیه های پیش بینی شده در ۷ مرحله واگذار خواهد شد. 

وی با بیان لزوم اهمیت تهیه کالاهای ایرانی برای زوج های جوان ادامه داد: ما در این جهیزیه ها سعی کردیم تمام اقلام مورد نیاز را از کالاهای ایرانی تهیه کنیم که پیام آن هم حمایت از کالاهای ایرانی است. 

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه چون در آستانه ولادت امام رضا (ع) قرار داریم عدد 8 هزار را انتخاب کردیم، تاکید کرد: تحویل این جهیزیه ها با محوریت نیروی زمینی سپاه انجام می شود و کمیته امداد امام خمینی (ره) و آستان قدس رضوی نیز در این طرح مشارکت دارند. 

وی افزود: در برنامه فردا زیارت زوج های جوان در حرم علی بن موسی الرضا (ع) را پیش بینی کردیم و قرار است فردا زوج های جوان مهمان علی بن موسی الرضا (ع) باشند. 

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها