نتانیاهو: انتقال «کلاه سفیدها» به درخواست ترامپ و ترودو انجام شد

نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی گفت: انتقال «کلاه سفیدها» به درخواست ترامپ و ترودو انجام شد.
کد خبر: ۳۰۰۹۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۸ - 22July 2018

نتانیاهو: انتقال «کلاه سفیدها» به درخواست ترامپ و ترودو انجام شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از رسانه صهیونیستی هاآرتص، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه ضمن اذعان به انتقال تعداد زیادی از عناصر گروه موسوم به «کلاه سفیدها» از سوریه اظهار داشت: ترامپ از من خواسته بود، کمک کنم.

نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی در نشست هفتگی کابینه رژیم صهیونیستی در این خصوص گفت: رئیس‌ جمهوری آمریکا به همراه جاستین ترودو نخست‌ وزیر کانادا و دیگران از من خواستند به نجات صدها نفر از کلاه سفیدها در سوریه مبادرت نمایم.

نتانیاهو در ادامه افزود: لذا من مجوز انتقال آن ها از اسرائیل به سایر کشورها را دادم.

این در حالیست که فرانس ۲۴ ساعاتی پیش اعلام کرده بود که در بیانیه صادره از سوی ارتش رژیم صهیونیستی آمده است که حدود ۸۰۰ عنصر از «کلاه سفیدها» و خانواده های آنها از مناطق تحت کنترل نیروهای مخالف نظام سوریه به اراضی اشغالی منتقل شده اند.

رژیم صهیونیستی بعد از پیشروی ارتش سوریه در جنوب کشور اقدام به خارج کردن این عناصر از این منطقه کرده و بر اساس گزارش رسانه های صهیونیستی این عملیات بنا به درخواست آمریکا و کشورهای اروپایی صورت گرفته است.

اردن نیز اعلام کرده که با عبور این عناصر از خاک خود تحت نظارت سازمان ملل برای استقرار در سه کشور آلمان، انگلیس و کانادا موافقت کرده است.

این در حالی است که در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی ادعا شده که این رژیم در بحران سوریه مداخله نمی کند. کلاه سفیدها یک سازمان به اصطلاح دفاع مدنی است که در پوشش این اسم دست به اقدامات تروریستی در سوریه می زند.

وزارت خارجه سوریه پیشتر اعلام کرده بود که ایالات متحده و برخی از کشورهای غربی سازمان کلاه سفیدها را برای انجام اقدامات تروریستی به ویژه تروریسم شیمیایی برای بدنام کردن سوریه و طولانی کردن مدت بحران به کار می‌گیرند و بر کسی پوشیده نیست که کلاه‌سفیدها شاخه اصلی جبهه تروریستی النصره است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها