فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس:

امام رضا (ع) مایه مباهات مسلمانان است

فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس گفت: امام رضا (ع) نگهدارنده ایران اسلامی و مردم میهن و مایه مباهات و افتخار برای همه مسلمانان و شیعیان است.
کد خبر: ۳۰۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴ - 23July 2018
امام رضا (ع) نگهدارنده ایران اسلامی و مایه مباهات مسلمانان استبه گزارش دفاع پرس از ساری، سردار «مرتضی قربانی» فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا (ع) در ساری با گرامی‌داشت دهه کرامت اظهار داشت: امام رضا (ع) نگهدارنده ایران اسلامی و مردم میهن و مایه مباهات و افتخار برای همه مسلمانان و شیعیان است.
 
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت رهبری و حضور مردم در صحنه به پیروزی رسید، گفت: پیروزی انقلاب سبب کوتاه شدن دست استکبار از میهن شدند و پس از آن جنگ هشت ساله را علیه ملت تحمیل کردند.
 
قربانی خاطرنشان کرد: در دوران جنگ تحمیلی، ملت ایران با عزت و شرف برابر ایادی استکبار ایستاد و مقاومت کرد.
 
وی به تاریخچه شکل‌گیری لشکر ۲۵ کربلا اشاره کرد و افزود: با تشکیل این لشکر، پتانسیل قدرتمندی از سوی سپاه شکل گرفت و این لشکر در عملیات زیادی جانفشانی و رشادت کرد.
 
فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس به رشادتهای رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا در آزادسازی فاو اشاره کرد و گفت: بچه‌های ما با وضو و غسل شهادت حرکت می کردند و به ائمه اطهار و خداوند متعال توکل داشتند.
 
وی ادامه داد: مردانی نظیر شهید طوسی، بلباسی و دیگر شهدا دلاورمردی‌های زیادی به خرج دادند و انقلاب و نظام اسلامی را حفظ کرده‌اند.
 
قربانی با اشاره به رمز ثامن الائمه در عملیات والفجر 8 اضافه کرد: در این عملیات دشمن شکست سختی از نظر اقتصادی و نظامی خورد و پیروزی غرورآفرینی نصیب رزمندگان اسلامی شد.
 
فرمانده لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دشمنان انواع حمایت ها را از رژیم بعث صدام به عمل آوردند، متذکر شد: هدف دشمنان شکست جمهوری اسلامی بود ولی به برکت خون شهدا و غرور ملت ایران، انقلاب اسلامی به شکوفایی و کمال رسیده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار