مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

امام علی (ع) بهترین الگوی عملی برای جامعه است

«رضا زینی‌وند مقدم» گفت: خدمت در راستای تبیین راه امام علی (ع)، بهترین الگوی عملی جامعه است.
کد خبر: ۳۰۰۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ - 23July 2018

امام علی (ع) بهترین الگوی عملی برای جامعهبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، «رضا زینی‌وند مقدم» مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، در جلسه بنیاد غدیر استان اظهار داشت: نماینده‌ ولی فقیه در استان لرستان مفسر ارزشمند قرآن است و امیدواریم در خدمتی که به بنیاد غدیر خواهیم داشت، پاسخ اعتماد وی را بدهیم.

وی خدمت در راستای تبیین راه امام علی (ع) به‌عنوان بهترین الگوی عملی جامعه را افتخار بزرگی دانست و گفت: مناسبت‌هایی که در نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، فرصت مغتنمی برای معرفی الگو‌های عینی و عملی و بهره‌گیری از سیره عملی آنان برای تربیت فرزندان است.

زینی‌وند با ذکر این مطلب که هم شخصیت امام علی (ع) یک شخصیت استثنایی است و هم همسر و فرزندان ایشان استثنا هستند، افزود: مقطع کوتاه حکومت امام علی (ع) و نامه ۵۳ آن حضرت به مالک اشتر، بهترین الگوی عملی مسئولان است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان نامه ۵۳ امام علی (ع) را عالی‌ترین منشور مدیریتی ذکر کرد و ادامه داد: بعد از صلح معاویه، حکومت از دامن شیعه بیرون رفت و سالیان سال مهجور ماند، تا این‌که توسط فرزندی از سلاله پاک رسول خدا احیا شد؛ این در حالی است که نظام اسلامی فرصتی برای عملیاتی کردن سیره علوی است.

وی با اشاره به این‌که سیاست‌های کلی بنیاد غدیر در قالب یک برنامه پنج ساله تدوین شده است، هدف اصلی این بنیاد را جذب نسل جوان و گستره مخاطب جریان غدیر دانست و افزود: تاکید بنیاد  غدیر بر اجرای برنامه‌های آموزشی و پژوهشی در حوزه غدیر و محوریت این برنامه‌ها وحدت است.

زینی‌وند با ذکر این مطلب که برنامه‌های گرامی‌داشت غدیر در دهه امامت و ولادت در قالب چهار بخش ارائه شده است، اضافه کرد: امسال این ایام با هفته دولت مقارن شده است، کما این‌که عمده کار غدیر انجام فعالیت‌های زیربنایی در حوزه غدیر و عمق بخشی به باور‌های دینی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار