امیر سیفی در آیین رونمایی از کتاب «مجاهدت‌ ارتش در دفاع مقدس»:

شناخت «دفاع مقدس» نیازمند مطالعه تاریخ دو قرن اخیر است

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش با تاکید بر اینکه شناخت «دفاع مقدس» نیازمند مطالعه تاریخ دو قرن اخیر کشور است، گفت: مطالعه تاریخ دو قرن اخیر به ما نشان می‌دهد که رزمندگان و مردم در دفاع مقدس چه کار بزرگی انجام دادند.
کد خبر: ۳۰۱۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ - 23July 2018

شناخت «دفاع مقدس» نیازمند مطالعه تاریخ دو قرن اخیر استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سیفی رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش در آیین رونمایی از کتاب «مجاهدت‌ ارتش در دفاع مقدس» گفت: دوران دفاع مقدس قطعه بریده تاریخ نیست و بدون شناخت تاریخ دو قرن اخیر و تاریخ قبل و بعد از انقلاب تا آغاز جنگ، نمی‌توان شناخت درست، علمی، منطقی و روشمند از دفاع مقدس ارائه داد.

وی ادامه داد: استکبار جهانی قبل از انقلاب می‌گفت آدمیت مُرده است، اما یک مرد از فرزندان رسول الله (ص) با ورود به عرصه مقابله با طاغوت و حرکت در مسیر عدالت‌طلبی و ظلم‌ستیزی، انقلاب اسلامی را به ثمر رساند و نشان داد که انسانیت همچنان زنده است.

امیر سیفی با بیان اینکه هر کدام از کشورهای جهان اگر رهبری چون رهبر بصیر ما داشتند از هر کلامش کتابی می‌نوشتند، گفت: از واژه واژه سخنان ایشان می‌توان استفاده کرد، داستان نوشت و فعالیت هنری انجام داد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش با اشاره به بیانات و مکتوبات فرماندهی معظم کل قوا در خصوص دفاع مقدس بیان کرد: ما برترین تولید ادبیات در حوزه دفاع مقدس را از کلام و بیان مقام معظم رهبری مشاهده می‌کنیم، که در قالب محتوایی غنی، شیوا و درس آموز عنوان شده است.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار