مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی:

یادواره شهدای فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی برگزار می‌شود

«حسین خوش‌آیند» با اشاره به برنامه‌های اداره کل فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی در هفته ملی مهارت، گفت: یادواره شهدای خانواده آموزش فنی و حرفه‌ای استان، روز چهارشنبه ۳ مردادماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۰۱۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵ - 23July 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، مدیران، مربیان و کارکنان اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی، امروز (دوشنبه) با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار «حسین خوش‌آیند» مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی، از برگزاری یادواره شهدای خانواده آموزش فنی و حرفه‌ای استان در روز چهارشنبه ۳ مردادماه به‌مناسبت هفته ملی مهارت خبر داد و اظهار داشت: افتتاح نمایشگاه مهارت و اشتغال، افتتاح ۲۷ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای، افتتاح همزمان مرکز الکترونیکی سنجش مهارت نیروی کار در شهرستان‌های فردوس، قاین و بشرویه و تجلیل از برترین‌های مهارت‌آموزی، از دیگر برنامه‌ها هفته ملی مهارت در استان خراسان جنوبی است.

یادواره شهدای خانواده آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار می شود

وی با اشاره به این‌که جامعه هدف این اداره‌کل تمامی کارجویان، روستاییان، دانشجویان، زنان خانه‌دار، سربازان، دانش آموزان و شاغلین صنایع و صنوف هستند، اظهار داشت: در سال گذشته ۳ میلیون و ۶۳۶ هزار و ۷۷۷ نفر ساعت در بخش‌های دولتی آموزش دیدند.

«خوش‌آیند» افزود: طی چهار ماهه نخست سال‌جاری، بیش از یک میلیون و ۵۴ هزار نفر آموزش‌های مهارتی را فرا گرفتند.

وی با بیان این‌که مسابقات ملی مهارت هرساله در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود، گفت: امسال در هجدهمین دوره این مسابقات در نهایت ۱۲ نفر از استان در ۹ حرفه شغلی به مرحله کشوری اعزام شدند و توانستند در ۵ حرفه صاحب مدال طلا و نقره و دیپلم افتخار شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار