معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران:

رفع محرومیت و ایجاد اشتغال ­از عوامل مؤثر در برقراری امنیت پایدار است

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: اگر امنیت پایدار، نشاط مرزنشینان، انگیزه ماندن و ایجاد روحیه امیدواری را در مردم مرزنشین می‌خواهیم باید در جهت رفع محرومیت و ایجاد اشتغال­ گام برداریم.
کد خبر: ۳۰۱۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ - 23July 2018

فوری/// سخنرانی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه///رفع محرومیت و ایجاد اشتغال ­از عوامل مؤثر در برقراری امنیت پایدار است/ سپاه خدمتگزار مردم استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، به مناسبت ایام مبارک دهه کرامت و در آستانه فرارسیدن سالروز ولادت حضرت ثامن ­الحجج (ع) مراسم اهدای 700 سری جهیزیه به 700 زوج خراسانی با حضور سرتیپ پاسدار «علی‌اکبر پورجمشیدیان» معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرتیپ دوم پاسدار «سیدضیاالدین حزنی» فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی قرب کوثر قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص)، سرتیپ پاسدار «قدرت الله منصوری» فرمانده قرارگاه منطقه‌­ای ثامن­ الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه، «سیدمرتضی بختیاری» قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از علمای اهل سنت شهرستان‌های این استان امروز در مجتمع فرهنگی «آیه­ ها» برگزار شد.

سردار «پورجمشیدیان» در این مراسم با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: همه مسلمانان چه شیعه و چه سنی محب اهل بیت هستند و وجود مبارک حضرت رضا (ع) به همه مسلمانان تعلق دارد.

وی با تبریک آغاز زندگی مشترک 700 زوج جوان خراسانی افزود: هر چند من و امثال من از تمکن مالی برخوردار هستیم ولی آرزو داشتم تا پسران خودم در جمع شما بودند تا حداقل یک قلم از اقلامی که امروز از اموال حضرت رضا(ع) به شما زوج ­های جوان اهدا می­ شود به آنها نیز ­داده می‌شد تا برکت زندگیشان باشد. خوشا به حال شما، من به حال شما غبطه می­‌خورم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران در ادامه با بیان این مطلب که زوج‌های جوانی که امروز در این مراسم حضور دارند باید قدر زندگی ساده خود را بدانند خاطرنشان کرد: اگر در زندگی معنویت داشته باشید خداوند به روزی شما برکت و فراوانی می­ دهد. یکی از برکات نماز و انس با قرآن همین است که روزی شما زیاد می‌­شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش ابراز داشت: از تولیت آستان قدس رضوی و همه دست ­اندرکارانی که در برگزاری این مراسم زحماتی زیادی را متحمل شدند کمال تشکر را دارم. همچنین از اینکه آستان قدس رضوی، پرچم سپاه پاسداران را در کنار پرچم امام رضا(ع) پذیرفت، برای خود افتخار می­ دانیم.

پورجمشیدیان گفت: ما در مجموعه سپاه پاسداران خود را نوکر و خادم مردم می­ دانیم و با همه وجود آمده‌­ایم تا برای شما نوکری کنیم. سپاه پاسداران این ظرفیت را دارد که در اقصی نقاط ایران اسلامی و مناطق کم برخوردار مرحمی بر زخم محرومیت مردم باشد. همه کسانی که در این کشور مسئولیتی دارند پای کار بیایند تا محرومیت را در کشورمان از بین ببریم.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: در ذهن ما ذره‌­ای فرق بین شیعه و سنی نیست. با تمام وجود در خدمت مسلمانان کشورمان هستیم، چون آنها را اهل این کشور می‌دانیم.

وی افزود: ننگ است برای ما که در این کشور محرومیت وجود داشته باشد. همه ما باید دست به دست هم بدهیم تا محرومیت را از بین ببریم. ما این قول را می­‌دهیم که خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

این مسئول تأکید کرد: اگر امنیت پایدار، نشاط مرزنشینان، انگیزه ماندن و ایجاد روحیه امیدواری را در مردم مرزنشین می‌خواهیم باید در جهت رفع محرومیت و ایجاد اشتغال­ گام برداریم.

پورجمشیدیان گفت: سردار شهید «نورعلی شوشتری» پایه ­گذار این گونه حرکت­ ها بود. زمانی که این شهید والامقام وارد استان «سیستان و بلوچستان» شد به همراه خود سلاح نیاورد، بلکه در سایه انس و الفت با مردم خطه سیستان توانست امنیت پایدار را برای این منطقه به ارمغان بیاورد. دشمنان اسلام و انقلاب این برخورد سردار شهید «شوشتری» را برنتابیدند و او را به همراه جمعی از همکاران و همچنین تعدادی از مردم منطقه را در یک اقدام تروریستی به شهادت رساندند.    

در ادامه این مراسم زوج‌های جوان با حضور در حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) علاوه بر زیارت، در ویژه برنامه‌ای که در تالار «قدس» حرم مطهر رضوی پیش‌­بینی شده بود شرکت کردند.

مراسم اهدای 700 جهیزیه به 700 زوج جوان خراسانی، از مجموع 8 هزار جهیزیه اهدایی به خانواده ­های مناطق کمتر توسعه یافته 14 استان کشورمان است که با مشارکت معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی، کمیته امداد امام خمینی و قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجرا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار