عیادت فرمانده ناجا از جانباز «محمود غلامی» در مشهد

فرمانده نیروی انتظامی با حضور در بیمارستان ثامن الائمه (ع) از جانباز سروقامت پلیس مشهد، عیادت و دلجویی کرد.
کد خبر: ۳۰۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵ - 23July 2018

عیادت فرمانده ناجا از جانباز «محمود غلامی» در مشهدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در بیمارستان ثامن الائمه (ع) نیروی انتظامی در مشهد حضور یافت و با افسر گشت کلانتری رسالت مشهد که بامداد روز شنبه سی‌ام تیرماه امسال در بلوار «طبرسی» این شهر برای دستگیری یکی از اراذل و اوباش وارد عمل شده و به ضرب چاقو و اصابت گلوله زخمی شده بود، دیدار و از این افسر غیرتمند پلیس مشهد عیادت و دلجویی کرد.

فرمانده ناجا در این دیدار، همچنین روند درمانی این افسر پلیس و خدمات به دیگر کارکنان ناجا را جویا و سپس از سرباز وظیفه «سجاد نوروزی» نیز که در این درگیری به ضرب گلوله فرد شرور زخمی شده بود و تعداد دیگری از بیماران این مرکز درمانی، عیادت کرد.

سردار اشتری با احترام به مقام جانبازان سرو قامت نیروی انتظامی بر تکریم، تجلیل و خدمتگزاری به این اسطوره‌های پایداری نظم و امنیت عمومی تاکید کرد.

بنا بر این گزارش، ستوانسوم «محمود غلامی»، افسر گشت کلانتری رسالت مشهد روز شنبه، هنگام دستگیری یکی از اراذل و اوباش مخوف مشهد، با حمله این فرد به ضرب چاقو و شلیک گلوله به درجه جانبازی نائل شد، اما افسر شجاع و سرباز دلیر نیروی انتظامی در برابر فرد شرور مقاومت نشان داد و با وجود خونریزی شدید، این فرد را به ضرب گلوله زمین گیر و دستگیر کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار