نیروی انتظامی آماده جانفشانی در راه ارزش‌های اسلام و انقلاب است

سردار «منوچهر امان‌اللهی» گفت: نیروی انتظامی در اوج آمادگی قرار دارد و ماموران جان بر کف پلیس، آماده جانفشانی در راه ارزش‌های اسلام و انقلاب هستند.
کد خبر: ۳۰۱۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ - 23July 2018

نیروی انتظامی آماده جانفشانی در راه ارزش های اسلام و انقلاب استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «منوچهر امان‌اللهی» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با تبعیت محض از ولایت فقیه، تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته است تا به شکل عملی و عینی به منویات رهبر معظم انقلاب عمل کند.

وی گفت: در این راه نیز ماموران انتظامی از هیچ تهدید و هجمه‌ای واهمه ندارند و تنها به حفظ امنیت و ارتقای آن و خدمت صادقانه به مردم فکر می‌کنند.

امان‌اللهی افزود: نیروی انتظامی همواره امین مردم بوده و اعتمادی که آحاد مختلف شهروندان به پلیس دارند، بالاترین سرمایه برای کارکنان انتظامی محسوب می‌شود.

وی افزود: در صحنه‌های مختلف پلیس خدمتگذار در کنار مردم و برای تامنیت امنیت و آسایش آن‌ها تلاش کرده است و مردم نیز با قدردانی خود از اقدامات صورت گرفته، در واقع رضایتمندی‌شان را از مجموعه این اقدامات اعلام کرده‌اند.

وی همچنین به کاهش جرائم و افزایش کشفیات در حوزه‌های مختلف نیز اشاره و اظهار کرد: این موضوع به خوبی بیان‌گر حضور موثر ماموران انتظامی در سطح جامعه و تلاش‌های شبانه‌روزی آن‌ها برای برقراری امنیت است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اقتدار ماموران پلیس، فضا را برای مجرمان بسیار تنگ کرده است و این افراد عملا از هیچ امنیتی برخوردار نیستند.

امان‌اللهی در پایان امنیت موجود در کرمانشاه را نیز مطلوب ارزیابی و تاکید کرد: این امنیت به واسطه مجاهدت ماموران و از خودگذشتگی آن‌ها حاصل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار