امام جمعه گیلانغرب:

جانبازان اسطوره های مقاومت و شجاعت هستند

حجت‌الاسلام «محمدرضا خاص امیری» گفت: جانبازان اسطوره‌های مقاومت و شجاعت هستند که برای پاسداری از دین خدا و نظام اسلامی رشادت‌های بی‌نظیری خلق کرده‌اند.
کد خبر: ۳۰۱۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰ - 23July 2018

جانبازان اسطوره های مقاومت و شجاعت هستندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «محمدرضا خاص امیری» امام جمعه شهرستان «گیلانغرب»، امروز (دوشنبه) در آئین سالگرد بزرگداشت قربانیان بمباران شیمیایی روستا‌های «نسار» و «شاهمار دیره» در هشت سال جنگ تحمیلی، در جمع مردم و مسئولان این شهرستان اظهار داشت: اقدام وحشیانه دشمن در بمباران شیمیایی برخی از مناطق کشور در هشت سال جنگ تحمیلی، نشانه زبونی آن‌ها بود که جنایت خود را علیه ملت ما به اوج رساندند تا گواهی بر حقانیت ملت مقاوم ایران باشد.

وی با بیان این‌که جانبازی نشانه افتخار و سرافرازی ملت ما است، بیان کرد: جانبازان الگوی کامل ایثار و ازخودگذشتگی هستند.

خاطرنشان می‌شود در ۳۱ تیرماه سال ۶۷ روستا‌های «نسار» و «شاهمار دیره» در بخش مرکزی شهرستان «گیلانغرب» هدف بمباران شیمیایی هواپیما‌های رژیم بعث عراق قرار گرفتند که در نتیجه این اقدام یکی از اهالی شهید و ۷۰۰ تن نیز مصدوم شدند.

شهرستان «گیلانغرب» در غرب استان کرمانشاه، بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت دارد که در دوران دفاع مقدس ۷۵۰ شهید، بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ جانباز و ۱۴۱ آزاده سر افراز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار