دادستان ساری تأکید کرد؛

لزوم برخورد جدی با برهم زنندگان امنیت اجتماعی در مازندران

دادستان ساری گفت: دادستانها باید با جدیت و برنامه ریزی مناسب از ضابطین قضایی بخواهند تا برخورد جدی و مناسب با بر هم زنندگان امنیت اجتماعی مردم داشته باشند.
کد خبر: ۳۰۱۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ - 23July 2018
لزوم برخورد جدی با برهم زنندگان امنیت اجتماعی در مازندرانبه گزارش دفاع پرس از ساری، «یونس حسینی عالمی» دادستان ساری در نشست روسای دادگستری ها و دادستان ها به برخورد جدی دادستان‌ها با اراذل و اوباش و بر هم زنندگان نظم و امنیت اجتماعی در استان تاکید کرد و اظهار داشت: دادستانها باید با جدیت و برنامه ریزی مناسب از ضابطین قضایی بخواهند تا برخورد جدی و مناسب با بر هم زنندگان امنیت اجتماعی مردم داشته باشند.
 
دادستان ساری به موضوع منابع طبیعی و محیط زیست اشاره کرد و افزود: باید دادستان های سراسر استان در این موارد اقدام قاطع و موثری داشته باشند، به طوری که از سوی رییس کل دادگستری استان و دادستانی بازدیدهای میدانی به صورت نامحسوس و محسوس صورت می گیرد.
 
وی در ادامه بیان داشت: رویکرد زمین‌خواران نسبت به گذشته تغییر کرده است و امروز از شکل تغییر کاربری زراعی به مسکونی به سمت سوءاستفاده ازظرفیت‌های قانونی موجود در تصرف اراضی ملی و دولتی تغییر شکل یافته است.
 
وی در خصوص شناگاههای استان نیز افزود: طبق آمار اخذ شده از سوی محیط زیست در خصوص شناگاههای استان و بررسی ها و اقدامات انجام گرفته در این خصوص، از ۲۲ شناگاه در استان فقط تنها ۲ جایگاه، مناسب شناخته شده است که این مهم نیازمند بررسی و پیگیری مسئولین استانی است و دستگاه قضایی نیز پیگیر این موضوع است.
 
 وی در ادامه به بحث محیط زیست و رودخانه ها اشاره کرد و افزود: عملکرد محیط زیست در استان مطلوب نیست، به طوری که اکثر فاضلاب های شهری و خانگی و کشتارگاه ها به رودخانه ها منتهی می شود و برای حل این موارد باید محیط زیست با جدیت بیشتری ورود پیدا کرده و در نگهداری و حفظ محیط زیست کوشا باشد و این امر تلاش دیگر دستگاه و مسئولان استانی را در حمایت از این نهاد را می طلبد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها