مسئول فرهنگی نیروی زمینی سپاه پاسداران:

سپاه پاسداران ترویج گفتمان متعالی انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند

مسئول فرهنگی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران ترویج گفتمان متعالی انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند و در این مسیر پیرو منویات رهبر معظم انقلاب است.
کد خبر: ۳۰۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۰ - 23July 2018

سپاه پاسداران ترویج گفتمان متعالی انقلاب اسلامی را دنبال می کندبه گزارش دفاع پرس از اراک، سردار «مسعود عبدالله‌پور» روز دوشنبه در مراسم آغاز جشنواره فرهنگی ورزشی کوثر در اراک، اظهار داشت: سپاه پاسداران همواره در مسیر تبیین و ترویج ارزش های والای انقلاب اسلامی گام برداشته و در امور خود پیرو بنیان گذار انقلاب و همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

مسئول فرهنگی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ارزش های ناب انقلاب امروز باید حفظ، صیانت و ترویج شود.

وی بیان کرد: در همین راستا پاسداران در نقاط مختلف کشور به عنوان حافظان اصلی نظام اسلامی وظیفه دارند ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب را ترویج و پیاده سازی کنند.

مسئول فرهنگی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان ساخت: امنیت امروز ایران اسلامی به سبب ایثار و رشادت شهدا حاصل شده و تکلیف ما است که این فرهنگ را در جامعه حفظ کنیم و در مناسبت ها و آئین های مختلف، بیان گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را از یاد نبریم.

عبدالله پور در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: گسترش ورزش قهرمانی در کشور از اهمیت بسیار برخوردار است و در این رابطه رهبری نیز همواره تاکید داشته و پیگیر پیروزی ها و افتخارآفرینی های ورزشکاران کشور در مسابقات جهانی هستند.

مسئول فرهنگی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در همین راستا سپاه پاسداران در برنامه ریزی های حوزه فرهنگی خود، توجه به توسعه ورزش قهرمانی و همگانی را به عنوان یک راهبرد مهم مدنظر قرار داده تا شاهد ارتقای سلامت اجتماعی در جامعه باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار