فرماندار خمین:

تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه یادواره شهدای خمین اندیشیده شود

فرماندار خمین گفت: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزاری با شکوه یادواره سرداران و یک هزار شهید شهرستان خمین دارای اهمیت است و باید تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.
کد خبر: ۳۰۱۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰ - 23July 2018

تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه یادواره شهدای خمین اندیشیده شودبه گزارش دفاع پرس از مرکزی، «احمد طهرانی» فرماندار خمین روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای شهرستان خمین، اظهار داشت: هدف از برگزاری یادواره شهدا گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان و ترویج روحیه شهادت‌طلبی و ایثار برای نسل امروز است.

فرماندار شهرستان خمین ادامه داد: با توجه به هجمه های فرهنگی دشمن در میان نسل جوان با هدف کمرنگ کردن روحیه امید و نشاط در بین جوانان و ظهور آسیب های اجتماعی نو پدید، نیاز است در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، یادواره های شهدا با بهره گیری از ظرفیت جوانان در حوزه های مختلف فرهنگی، ورزشی و هنری باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.

طهرانی نقش نهادهای دولتی، سازمان های مردم نهاد، جوانان، متولیان امور فرهنگی و شرکت های خدمات رسان را در برگزاری باشکوه یادواره شهدای زادگاه امام راحل مهم ارزیابی کرد و گفت: نیاز است برنامه ریزی و تمهیدات لازم در راستای کیفی و کمی سازی این رویداد بزرگ فرهنگی انجام شود.

لزوم نهادینه سازی روحیه ایثار و شهادت رزمندگان برای جوانان

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خمین نیز در این جلسه، اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا و نقش امام (ره) در دفاع مقدس در شهرستان خمین به عنوان زادگاه امام خمینی (ره) دارای اهمیت است.

علیرضا ساعدی تصریح کرد: نیاز است روحیه ایثار و شهادت رزمندگان در دوران دفاع مقدس که در برابر تجهیزات قدرتمند دشمن با محوریت رهبری امام خمینی(ره) و ارتباط تنگاتنگ امام راحل با مردم، باعث پیروزی و اقتدار کشور شد، در شرایط کنونی برای نسل جوان تبیین و تشریح شود.

گفتنی است یادواره سرداران و یک هزار شهید شهرستان خمین با حضور شخصیت های مذهبی، سیاسی و برخی از فرماندهان ارشد نظامی و امنیتی کشور، یازدهم مرداد ماه سال جاری در زادگاه امام راحل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها