رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان خبر داد؛

برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) در ۲۰۰ مسجد تویسرکان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان از برگزاری محافل جشن میلاد امام رضا (ع) در ۲۰۰ مسجد، حسینیه و هیئت مذهبی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۰۱۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲ - 23July 2018

برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) در ۲۰۰ مسجد تویسرکانبه گزارش دفاع پرس از همدان، حجت‌الاسلام «علی کاروند» رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان گفت: دهه کرامت دهه طلوع ستاره‌های هدایت و دهه درخشش چشمه‌های کرامت است.

وی با بیان اینکه ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) مامن دلهای شیدا و پناهگاه دردمندان است، اظهار داشت: در ایام ولادت با سعادت ایشان سخنرانان در ۲۰۰ مسجد، حسینیه و هیئت مذهبی به بیان نقش ممتاز آن حضرت در گسترش معارف الهی و دینی و حراست از جایگاه امامت می پردازند.

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان مولودی خوانی، اجرای تواشیح، اجرای دکلمه، اجرای سرود و اهداء جوایز به اسامی رضا، ابوالحسن و محمدرضا را از دیگر برنامه های این محافل مذهبی در شهرهای تویسرکان، فرسفج و سرکان و مراکز دهستانهای ۷ گانه بخش های مرکزی و قلقلرود و بیش از ۴۰ روستای پرجمعیت تابعه این شهرستان برشمرد.

وی گفت: این محافل با حمایت و هدایت تبلیغات اسلامی، کانون مداحان و شاعران آیینی، روحانیون و مبلغان، مسئولان هیئات مذهبی و کانون‌های فرهنگی تبلیغی مساجد، دهیاران، شورای اسلامی روستاها و پایگاه های بسیج شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام کاروند عنوان کرد: به مناسبت ایام میلاد امام رضا (ع) ایستگاه های صلواتی از سوی محبین اهل بیت(ع) و هیئات مذهبی تویسرکان در محافل جشن، معابر، مساجد و هیئات مذهبی برپا و از مردم با شیرینی و شربت پذیرایی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها