معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام:

ترور دانشمندان هسته‌ای، اوج حقارت آمریکا و رژیم صهیونیستی است

«محمد نوذری» گفت: اوج جنایت و حقارت آمریکا و رژیم صهیونیستی را باید در ترور یک دانشمند و نخبه علمی به نظاره نشست.
کد خبر: ۳۰۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ - 24July 2018

اوج حقارت و جانیت آمریکا  ورژیم صهیونیستی در ترور دانشمندان و نخبه های علمی استبه گزارش دفاع پرس به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، «محمد نوذری» معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در مراسم هفتمین سالگرد شهادت دانشمند هسته‌ای «داریوش رضایی‌نژاد» اظهار داشت: اوج جنایت و حقارت آمریکا و رژیم صهیونیستی را باید در ترور یک دانشمند و نخبه علمی به نظاره نشست که توان دیدن ایران قدرتمند را ندارند.

وی با اشاره به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی بیان داشت: امروز ایران اسلامی تبدیل به درختی تنومند و مستحکمی شده است که به فرموده مقام معظم رهبری روزبه‌روز قوی‌تر می‌شود.

نوذری با اشاره به شخصیت شهید «داریوش رضایی‌نژاد» و مدارج علمی وی، گفت: اوج مظلومیت این شهید آن‌جا است که بسیاری از دانشگاه‌های معتبر اروپایی از وی دعوت کردند تا در کشور آن‌ها به فعالیت‌های علمی ادامه دهد، اما این شهید عزیز با توجه به میهن‌پرستی خاصی که داشت، خدمت به مردم و کشور خود را ارزشمندتر دانست و در این راه، جان‌ عزیز خود را نثار این نظام و ملت کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، شهید رضایی‌نژاد را نخبه‌ای متعهد و مسئولیت‌پذیر دانست و خاطرنشان کرد: پاداش چنین انسان‌های ارزشمندی کمتر از شهادت نیست و این پاداش خداوند به کسانی است که در راه او و خدمت به مردم قدم برمی‌دارند.

نوذری با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم وحدت و همدلی در کشور، خاطرنشان کرد: شرایط امروز کشور نیاز اساسی به همدلی، وحدت و هم‌گرایی دارد؛ لذا همه‌ جریان‌ها و دسته‌های سیاسی باید اختلافات را کنار گذاشته و همه در راستای منافع ملی حرکت کنند.

وی شرایط منطقه را بسیار حساس دانست و اظهار داشت: امروز ما بیش‌ازپیش نیازمند روحیه ایثار و فداکاری دوران جنگ تحمیلی هستیم تا بسیجی وار موانع را یکی پس از دیگری از پیش روی خود برداریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اشاره به مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، ابراز داشت: راه خروج کشور از این مشکلات این نیست که مردم را دچار یأس و ناامیدی کنیم؛ بلکه باید با کار و تلاش، خالق امید و اعتماد بیشتر در جامعه باشیم.

وی با بیان این‌که امروز همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم و اگر این کشتی آسیب ببیند همه ما دچار مشکل خواهیم شد، گفت: امروز دولت نماینده مردم و نظام است و باید پشت‌به‌پشت هم از آن دفاع کنیم؛ چراکه وقتی پشتوانه مردمی دولت قوی باشد نظام و مردم قوی خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار