همزمان با دهه کرامت صورت گرفت؛

پیچیدن شمیم عطر رضوی در مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) + تصاویر

همزمان با دهه کرامت، خادمان حرم رضوی با حضور در مرکز توانبخشی حضرت علی‌اکبر (ع) بیرجند، شمیم عطر رضوی را به مشام معلولان رساندند.
کد خبر: ۳۰۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ - 24July 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، خادمان حرم امام هشتم (ع) چند روزی است که شمیم عطر رضوی را همزمان با سراسر کشور در جای جای استان خراسان جنوبی طنین‌انداز کرده‌اند. بر این اساس، معلولان مرکز توانبخشی حضرت علی‌اکبر (ع) بیرجند و کارکنان سرای سالمندان، خود را برای پذیرایی از مهمانان حرم امام رضا (ع) آماده کرده بودند.

معلولان مرکز توانبخشی با دود کردن اسپند و با داشتن گل، از ساعت‌های اولیه صبح جلوی درب ورودی مرکز ایستادند و خود را آماده دیدار خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) کردند.

شمیم عطر رضوی در توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) پیچید+تصاویر

شوق دیدار پرچم حرم رضوی آن‌ها را از ایستادن خسته نکرده و همصدا با کارکنان مرکز توانبخشی نوای «آمده‌ام‌ ای شاه پناهم بده» را با اشک دیده فریاد می‌زدند.

بالاخره زمان انتظار به پایان رسید و مددجویان مرکز با فرستادن صلوات و با گل به استقبال خادمان حرم رضوی رفتند و پرچم امام رضا (ع) را بوسه‌باران کردند و در زیر لب دعا‌هایی را زمزمه و آرزو‌هایی را طلب می‌کنند.

آری؛ معلولان با قلبی آکنده از مهربانی میزبان خدام رضوی بودند، هر چند سخن به خوبی نمی‌توانستند بگویند، اما با حرکات دست خودشان و بوسه باران کردن پرچم رضوی، نشان دادند که ارادت ویژه‌ای به حضرت ثامن الائمه (ع) دارند.

شمیم عطر رضوی در توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) پیچید+تصاویر

کاروان خدام رضوی در ادامه برنامه‌های خود در شهرستان بیرجند، مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) را با عطر و بویی از شفا و شفاعت و کرامت شست‌وشو دادند.

خادمان بارگاه ملکوتی امام هشتم با حضور در تک‌تک اتاق‌ها، از معلولان سرکشی کردند و از نزدیک با حال و هوای این مرکز آشنا شدند و در پایان هر دیدار نیز نمک و نبات تبرکی به معلولان اهدا شد.

شمیم عطر رضوی در توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) پیچید+تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار