امام جمعه قصرشیرین:

ارادت به امام رضا مختص همه ادیان و فرق مذهبی است

حجت‌الاسلام «علی ملکی» گفت: ارادت به امام رضا (ع) تنها مختص شیعیان و مسلمانان نیست، بلکه همه ادیان و فرق مختلف مذهبی نسبت به وجود نورانی ثامن الحجج (ع) ارادت قلبی خاصی دارند.
کد خبر: ۳۰۱۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ - 24July 2018

ارادت به امام رضا مختص همه ادیان و فرق مذهبی استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «علی ملکی» امام جمعه قصرشیرین، شامگاه دوشنبه در آیین استقبال مرزنشینان قصرشیرین از بیرق حرم رضوی (ع) و خادمان حرم امام رضا (ع)، اظهار داشت: وجود بارگاه ملکوتی شمس الشموس امام رضا (ع) در ایران اسلامی افتخاری برای همه ایرانیان است.

وی افزود: ما باید در سایه تمسک به اهل بیت (ع) و اطاعت از ولایت فقیه برای تقویت ارزش‌ها، معنویت و باور‌های اسلامی تلاش کنیم.

امام جمعه قصرشیرین گفت: امروز دشمنان دین و نظام اسلامی درصدد تفرقه و اختلاف‌افکنی بین مسلمانان هستند و می‌خواهند باور‌ها و اعتقادات دینی مردم را کمرنگ و از بین ببرند، که این توطئه شوم آنان با هوشیاری ملت بصیر ایران اسلامی همواره با شکست مواجه شده است.

ملکی با اشاره به جنایات سردمداران کفر در جهان، بیان کرد: به برکت وجود امام رضا (ع)، ولایت و امامت است که نقشه‌های شوم دشمنان در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی بی‌تأثیر بوده است.

خاطرنشان می‌شود، کاروان زیر سایه خورشید حامل پرچم مقدس حرم رضوی توسط خدام بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) عصر روز دوشنبه با استقبال رسمی مسئولان محلی و مردم وارد شهرستان «قصرشیرین» شد و فضای نزدیک‌ترین نقطه ایران اسلامی به کربلای معلی را معطر به نام مبارک ثامن‌الحجج (ع) کرد.

پرچم مقدس حرم رضوی در میان استقبال باشکوه و گسترده عاشقان امام هشتم شیعیان در فضایی معنوی از مقابل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تا مزار شهدای گمنام به صورت پیاده حمل شد.

مرزنشینان شیعه، سنی و اهل حق ارادتمند به امام هشتم (ع) با زیارت پرچم سبز بارگاه این امام بزرگ با فریاد‌های «یا علی بن موسی الرضا (ع)» دل‌های خود را به سمت حرم ایشان روانه کردند.

برپایی آیین مداحی، اقامه نماز مغرب و عشا در جوار مزار شهدای گمنام و توزیع هدایای خادمان امام رضا (ع) در بین مردم مرزنشین قصرشیرین، از دیگر برنامه‌های این آیین معنوی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار