همزمان با دهه کرامت صورت گرفت؛

تجلیل از برگزیدگان جشنواره رضوی بخش کودک و نوجوان در مازندران

همزمان با دهه کرامت برگزیدگان مرحله استانی جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در بخش کودک و نوجوان استان مازندران در تنکابن تجلیل شدند.  
کد خبر: ۳۰۱۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ - 24July 2018
تجلیل از برگزیدگان جشنواره رضوی بخش کودک و نوجوان در مازندرانبه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، «محمدعلی یزدان‌شناس» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران در آیینی که با حضور فرماندار ویژه تنکابن و سایر مسئولان شهرستان برگزار شد، با گرامی داشت دهه کرامت، این جشنواره را مهمترین فرصت برای آشنایی کودکان نوجوانان با آموزه‌های رضوی و سیره امام رضا (ع) عنوان کرد.
 
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران در سخنان خود با اشاره به اینکه مربیان ما در کانون با کسانی سر و کار دارند که پاک ترین قشر اجتماع هستند، ابراز داشت: فعالیت‌های رضوی در مراکز فرهنگی و هنری در راستای تربیت دینی کودکان و نوجوانان و آشنایی آنان با مفاهیم رضوی صورت می‌پذیرد که می‌تواند تاثیر قابل توجهی در فرایند شکل‌گیری شخصیت آنان داشته باشد.
 
یزدان‌شناس افزود: پس از ارسال فراخوان شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) به مراکز فرهنگی و هنری در سراسر استان بیش از ۴۰۰ اثر در رشته‌های کاردستی - پژوهش اعض ا- کتاب‌سازی - نامه‌ ای به امام - خاطرات زیارت (خاطره نویسی) - سرود - پویانمایی - طراحی تمبرپستی و کارت پستال‌سازی توسط اعضای کودک و نوجوان با موضوع رضوی تولید شد و در نهایت پس از داوری از برگزیدگان جشنواره در تنکابن تقدیر بعمل آمد.
 
وی بیان داشت: از مجموع رشته‌های این جشنواره، 20 نفر از شهرستان‌های بهشهر، نکا، مرکز شماره 2 ساری، کیاسر، آمل، مراکز شماره 2 و 3 چالوس، کتالم، رامسر و تنکابن به عنوان برگزیده استانی مورد تقدیر قرار گرفتند.
 
این مسئول متذکر شد: از 3 مسئول مراکز فرهنگی و هنری  رامسر، کتالم و تنکابن نیز که بیشترین برگزیده بخش استانی جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در بخش کودک و نوجوان استان مازندران را داشتند با اهدای تندیس جشنواره و هدیه تقدیر شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار