رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کرمانشاه:

خون مطهر شهدا ضامن اقتدار کشور است

حجت‌الاسلام «سید ابراهیم حسینی» از خون مطهر شهدا به عنوان ضامن اقتدار کشور یاد کرد و گفت: به خاطر رشادت‌های این عزیزان است که امروز به یکی از قدرت‌های بزرگ جهانی تبدیل شده‌ایم.
کد خبر: ۳۰۱۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴ - 24July 2018

خون مطهر شهدا ضامن اقتدار کشور استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم حسینی» رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان کرمانشاه، اظهار داشت: شهدای والامقام با شجاعت کم‌نظیر، از جان و هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش ما حفظ شود، کار بزرگی که با هیچ زبانی قابل سپاس‌گزاری نیست.

وی افزود: اجر و پاداش شهیدان عزیز با خداوند متعالی است که آن‌ها را به بهترین و بالاترین درجات رساند و جاودانه کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه همچنین با تقدیر از صبر و استقامت خانواده‌های شهدا، آن‌ها را الگو‌هایی نمونه برای سایر خانواده‌ها دانست و بر ضرورت بر رفع مشکلات این قشر از جامعه تاکید کرد و سرکشی از آن‌ها را جزو وظایف مسئولان برشمرد.

خاطرنشان می‌شود، رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان کرمانشاه با خانواده‌های سرهنگ شهید «سعید حاجی آبادی» و ستوان‌دوم شهید «هرمز محبی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهید «سعید حاجی‌آبادی» فرمانده انتظامی سابق شهرستان «ثلاث‌باباجانی» بود که در تاریخ ۲۴ فروردین ۹۶ و شهید «هرمز نوروزی» نیز در تاریخ چهارم اردیبهشت ۸۸ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها